Блог укр

Як продавати лазерну епіляцію: приводимо більше клієнтів у салон

Zemits / Блог  

У жовтні ми з вами разом з'ясовували, як відкрити салон лазерної косметології на прикладі наших друзів Zemits Lazer. Пройшли разом усі етапи, починаючи вибором напряму та закінчуючи вибором обладнання та приміщення. Всі нюанси важливі, особливо в тому бізнесі, де більший відсоток клієнтів таки жінки.

Сьогодні ми розглядаємо не менш цікаву тему, знову-таки засновану на практичних результатах реального салону. Як у Zemits Lazer залучають клієнтів, які методи краще працюють і про що не варто забувати.


Розвиток соціальних мереж

У наш час, соціальні мережі — це найкращий майданчик для просування. Безкоштовна реєстрація, необмежена кількість публікацій, можливість проводити прямі ефіри та завантажувати довгі відео — все це допоможе безкоштовно зібрати аудиторію. Що тут найголовніше:

❤️ Аналізуйте. При виборі пріоритетного напрямку соцмереж краще орієнтуватися на маркетингові дослідження. Оцініть свою цільову аудиторію, оберіть tone of voice.

❤️ Генеруйте якісний контент. Для косметології із соціальних мереж найкраще підходить Instagram. Адже тут найбільше звертають увагу на візуальну картинку, що дуже доречно. У профілі Zemits Lazer можна побачити однаковий стиль фотографій, підібрану колірну гаму, фільтри. Все виглядає гармонійно та естетично. Саме це насамперед приваблює клієнтів, які випадково чи через рекламу зайшли на сторінку.

❤️ Плануйте. Соціальні мережі та й клієнти люблять щоденний постінг. Сплануйте свій контент-план на місяць уперед. Продумайте, підбирайте фотоматеріал та цікаві пости. Для цього існує безліч додатків планінгу та відкладеного постінгу.

❤️ Спілкуйтеся з підписниками. Проводьте голосування, опитування, питайте думку. Чим частіше ви будете спілкуватися з аудиторією, тим ближче вона буде до вас.


❤️ Показуйте ваші переваги. Якщо це якісне обладнання, таке як Zemits Quidion, розкажіть про нього, про виробника, про переваги. Він має потужну, п'яти рівневу систему охолодження та інноваційну операційну систему, яка дозволяє вести кожного клієнта прямо із вбудованої бази даних. Апарат запам'ятовує не тільки контакти та вік, а й кількість проведених сеансів, протипоказання та потужність процедур.

До того ж, до кожного нашого лазера ми надаємо комплекс маркетингових матеріалів, які полегшують інтеграцію нового обладнання в прейскурант: пости, відео, фото для публікацій та сторіс.

Також важливо висвітлювати особливості організації простору, які матимуть додаткову цінність для клієнтів. Наприклад, Zemits Laser — baby-friendly салон, де є все, що потрібно для зручного розміщення дітей: ігри, кульки, розмальовки, манеж, пеленальний столик.

❤️ Розповідайте свою історію. Нікому не цікаві просто сухі факти та інформація про апарати. Сторітелінг допомагає привабити аудиторію, зацікавити її.

❤️ Працюйте з відгуками та коментарями. Перш ніж звернутися до салону або кабінету, майбутній клієнт обов'язково все промоніторить. Тому цьому моменту треба приділяти увагу: швидко відповідати на коментарі, відпрацьовувати відгуки.


Реклама в онлайні

Ну й оскільки багато клієнтів знаходяться в онлайні, рекламні компанії потрібно також проводити там. По-перше, це таргетована реклама — повідомлення, яке знаходить вас за інтересами, геолокацією, статтю. Саме на неї реагують потенційні передплатники.

Другим пунктом є Google Ads — це сервіс, який дозволяє розміщувати свої оголошення на сторінці результатів пошуку Google. Контекстна реклама, з якої ви отримуєте лише цільових клієнтів. За результатами такої компанії Zemits Lazer отримав багато переходів безпосередньо на сторінку і звідти люди натискають
“Написати”.

І третій напрямок у рекламі, яка підійшла для цього салону, — співпраця з блогерами. Це покупка/бартер для рекламного контенту, інфлюенсери безпосередньо приходили до салону, проходили процедуру та ділилися своїми враженнями. Ось реальний кейс:

⭐️ Салон домовився на бартер із блогером — курс із трьох процедур лазерної епіляції вартістю 1600грн в обмін на рекламу. До того ж вона буде протягом усього курсу, при кожному відвідуванні.
⭐️ За добу під час першої реклами підписалося близько 150 осіб і були підписки ще через кілька днів.
⭐️ Зацікавлених потенційних клієнтів, з якими листувалися — 24.
⭐️ Записалось на процедури 7 осіб, на загальну суму 9209грн.


Зовнішня реклама та інтер'єр

Оскільки цей лазерний кабінет знаходиться в житловому комплексі, зовнішній вигляд та інтер'єр мають особливе значення. Салон повинен мати велику, що привертає увагу вивіску, яку буде видно здалеку. За словами smm-менеджера Zemits Lazer, багато клієнтів прийшли, саме гуляючи по ЖК і побачивши вивіску. Ну а потрапивши всередину, вони оцінили стиль, декоративні елементи, увагу і професіоналізм команди.


Які ми можемо зробити висновки? Залучення клієнтів — це комплексна робота, окремий напрямок, у який потрібно вкладати ресурси, займатися постійним створенням контенту та спілкуванням з передплатниками.

Але якщо у вас є якісне обладнання, дружній колектив та й головне, прагнення зробити світ кращим – шлях до успіху вам відкритий!

Ну а якщо ви хотіли б протестувати обладнання, яке знаходиться в салоні — запрошуємо вас на безкоштовний тест-драйв! Це можливість визначитися у б'юті-напрямку, оцінити всі за і проти, поставити всі питання нашим сертифікованим косметологам.


Цікаве для власників косметологічного бізнесу Про технології