• /
  • /

Чи вигідний зараз косметологічний бізнес в Україні: інтерв'ю з салоном краси Crystal Hall

В нашому блозі ви можете знайти десятки статей по тенденціях та актуальних методиках, відшукаєте для себе корисні поради для ведення бізнесу, зустрінете реальні кейси процедур. Але нам цього замало.
Тому ми вирішили розпочати новий формат статей, а саме спілкування з нашими клієнтам у форматі інтерв’ю.
І сьогодні ми спілкуємось з Лілією Чорною, власницею салону краси Crystal Hall, який знаходиться в м. Умань. Про всі актуальні питання косметологічної індустрії в нашому блозі. Почнемо!
Вітаємо, Ліліє. І наше перше питання: як змінились умови роботи під час війни?

Доброго вечора. Перш за все, я відкрила бізнес, якраз коли війна вже тривала пів року від початку і в серпні ми відкрились. Тому про зміни, як такі, я не можу сказати, але не зважаючи ні на що, наші українки, наші чарівні панянки хочуть завжди виглядати гарними.


Все що можу сказати, клієнтська база є, вона розширюється, дівчатка задоволені. Я в принципі придбала обладнання Zemits, щоб у випадку непередбачуваних ситуацій без проблем вивезти обладнання за кордон.

Команда салону та моделюючий Zemits Bionexis Pro
Дякуємо. Чи торкнулась вас проблема відключень і як з цим справляєтесь?
Звичайно, ця проблема нас також спіткала, як і всю Україну. Як ми з цим боремось? Ми працюємо, не перестаємо працювати, бувають такі випадки, що ми працюємо з 6 ранку і до 11 вечора, в залежності, як клієнти бажають. Зрозуміло, що працюємо на генераторі, як і всі, просто наш життєвий графік трохи змінився. Але працюємо, не зважаючи ні на що.
ТОП апарат скульптурування Zemits Bionexis Pro
— Чи зменшується коло клієнтів зараз або процедури залишаються актуальними?
Я не можу сказати, що коло наших клієнтів зменшилось. Хто пройшов курс процедур все одно з нами залишаються, повертаються знову, дарують подарункові сертифікати своїм знайомим, рідним. Клієнти йдуть, вони задоволені результатом, тому все в нас прекрасно, тьфу-тьфу, щоб не зглазити.
Зрозуміло, дякуємо) А як щодо потоку нових клієнтів?
Так як ми взагалі нещодавно відкрились, то приходять багато нових клієнтів. Перш за все хочу сказати, людям, які хочуть відкрити косметологічний бізнес: не шкодуйте коштів на рекламу. Не шкодуйте, я вас дуже прошу, маркетинг відіграє дуже важливу роль в плані розвитку на початкових стадіях. Працюйте з маркетологами, які будуть вести вам рекламу, працюйте з фотографами, моделями, розвивайтесь, не жалійте на то коштів. Ви побачите, воно справді дає вагомий результат. Акції, подарунки, сертифікати, флаєра - так, все це необхідно.
Супер, тоді наступне питання, в якому векторі ви працюєте: більше процедур для тіла чи для обличчя?
Взагалі важко сказати, які процедури більше використовуються. Ми працюємо в багатьох напрямках, це і лазерна епіляція, і лазерне омолодження, вакуумно-роликовий по тілу, кавітація, пресотерапія, кріотерапія, процедури для обличчя. Великий спектр послуг, клієнти проходять в залежності від певного періоду. Якщо це після святків - це вакуумно-роликовий, кавітація “ми хочемо схуднути!”, якщо це перед святками - це більше процедури по обличчю, лазерка, рф, чистки, гідродермабразія, такого типу.
Лазерне омолодження з Zemits Quidion
Які процедури залишаються найпопулярнішими у вашому салоні?
Зрозуміло, що найбільш дохідлива лазерна епіляція, тому я буду багатьом рекомендувати, якщо ви тільки починаєте, запускаєтесь - купляйте апарат для лазерної епіляції, хороший апарат. Я взагалі не пошкодувала, що обрала ось цей апарат Zemits Quidion, справді гроші того варті, він себе швидко окупає. І процедура лазерного омолодження дуже класна, клієнти в захваті, проходять курсами. Тому можу сказати одне: купуйте, купуйте і ще раз купуйте, ви будете задоволені, лазерна епіляція завжди актуальна.
Дякуємо за такі змістовні відповіді. Ну й останнє наше питання: що б ви порадили початківцю, який лише починає відкривати свій косметологічний бізнес?
Що б я порадила початківцям? Перш за все - не боятись. Я, в свою чергу видкрила салон в самий пік війни, мене всі відмовляли, але я настояла на своєму, я ризикнула і я кожен день дякую Богу за те що я все-таки витримала, вистояла і зараз працюю. Справді, треба не боятись, треба працювати, розкручувати свій бренд: інтернет, сторінки, відео, запускати рекламу. Наприклад, в нас йде реклама в спортзалах, тому що люди, які ходять в спортзал - будуть за собою слідкувати.

Тому не боятись інвестувати гроші не лише в обладнання, воно має бути достойним, якісним, але й в рекламу, вона багато чого дає. Також обов’язково - це правильно підібраний персонал, кваліфікований, ввічливий, доброзичливий, який виконує якісно свою роботу. Тому що, по практиці, не завжди віддаються роботі, в нас трішки змінився колектив. Потрібно любити, те що ви робите і воно принесе вам успіх, я в цьому впевнена.
Не потрібно зупинятись, потрібно, працювати, постійно постійно розвиватись. Якщо зупинитесь, задавлять конкуренти, тому що конкурентна база в нас дуже велика, справді дуже багато різних косметичних кабінетів. Тому треба йти тільки вперед, бути конкурентно спроможним!
Лілія Чорна, власниця салону краси Crystal Hall
Ви так круто та чітко все описали, ми в захваті, дякуємо вам, гарного вечора ❤️
Дякую, взаємно!
Нам сподобався такий формат, скоро чекайте вже нове інтерв'ю. Щиро раді, що наші клієнти досягають успіху ❤️ 

Якщо ви ще все вагаєтесь з вибором обладнання - запрошуємо вас на безкоштовний тест-драйв і не забувайте про наші актуальні акції та знижки.

Підписуйтесь на наші соцмережі -

там ви знайдете інформацію про новинки та актуальні акції від Zemits

Наші останні новини:
zemits.com
zemits.co.uk
zemits.pl
zemits.lt
zemits.eu
zemits.es
zemits.it
zemits.de
zemits.biz.tr
Zemits
advance-esthetic.us
newfacebeauty.pl
venko.com.ua
spashop.com.ua
Marketplace
adonyss.com
adonyss.com.ua
hydroluxx.com.ua
Our partners
© 2022 Zemits.
Всі права захищені.
Ми приймаємо оплати Master Card,
Visa, LiqPay та інші.
Продовживши перегляд сторінок сайту або закривши це повідомлення, Ви погоджуєтеся з використанням файлів cookies