Лазерна косметологія — індустрія, яка з кожним роком набирає оберти. З кожним сезоном у всіх містах світу відкриваються сотні й тисячі нових салонів лазерної косметології. І не дивно.
Адже лазерна епіляція входить в п'ятірку найпопулярніших косметологічних процедур у світі. Саме тому більшість, з огляду на затребуваність і популярність лазерних послуг, обирають саме цей б'юті-напрямок.
А затребувана процедура = прибуткова процедура. Це багатомільйонний бізнес, який обіцяє високі заробітки тим, хто хоче досягти в ньому успіху. Сьогодні ми розглянемо перші кроки в цьому векторі розвитку бізнесу. Як правильно інвестувати? Як вибрати лазер? Як встановити конкурентоспроможні ціни й проаналізувати конкурентів? А також трохи статистики, яка підтверджує вигоду такого бізнесу. Почнемо.
Чому лазерний бізнес — це вигідно?
Замість гучних слів найкраще свідчать факти. А їх якраз достатньо:- За даними Американського товариства естетичної пластичної хірургії, лазерна епіляція входить в п'ятірку найпопулярніших нехірургічних методів догляду.
- За підрахунками глобальної бізнес-платформи Statista, світова індустрія лазерної косметології у 2022 зробить величезний стрибок до 1,5 мільярда доларів на рік.
- За даними звіту "Laser Hair Removal Market Size, Share, Trends, Scope, Growth Opportunity and Forecast 2019-2026" від Acumen Research and Consulting очікується, що лазерна індустрія до 2026 року перевищить 3,9 мільярда доларів. Середня швидкість річного зростання — 15,4%.
- На російськомовному ринку, запит "лазерна епіляція" займає перші місця серед пошукових запитів. Відсоток пошуку стає дедалі більше і не має сезонного зниження. Апарат лазерної епіляції приносить прибуток весь рік.
- Перше місце за географічною популярністю ділять Америка і Європа.
Зростання ринку грунтується на турботі населення про свою красу і здоров'я. Більш того, технологічні відкриття, пов'язані з постійними дослідженнями та розробками в цій галузі, стимулювали розвиток індустрії.
Як бачите, індустрія лазерної косметології — не просто вигідне, а супер вигідне інвестування.
Перший крок — аналіз конкурентів
Припустимо, ви все-таки вирішили відкрити свою "лазерну справу". Але з чого почати? Як не прогоріти та вийти в плюс? Відповідь у нас тільки одна — і це аналіз конкурентів. Він стане в пригоді:- У розробці маркетингової стратегії.
- Для створення плану продажів на сезон.
- Для планування залучення клієнтів.
- У розробці прейскуранта і фіксації цін.
Але яких конкурентів аналізувати? Почнемо з того, що не всі салони краси — ваші конкуренти. Всіх конкурентів можна поділити на три трупи:
- За напрямком послуг. Наприклад, якщо ви відкриваєте салон лазерної епіляції й будете надавати послуги з видалення волосся — вам треба шукати салони/кабінети, які також надають послуги цього профілю.
- Прямі конкуренти. Це б'юті-заклади, які збігаються з вашим трьома характеристиками: рішенням тих же естетичних проблем, тою ж ЦА і послугами.
- Непрямі конкуренти. Це той бізнес, який вирішує ті ж проблеми, що і ви, але іншим способом. Наприклад, ви видаляєте волосся за допомогою діодного лазера, а інша лазерна клініка — за допомогою фотоепіляції або олександритового лазера.
Якщо ви плануєте працювати тільки у своєму векторі, то ваша основна мета — прямі конкуренти. Але якщо плануєте надавати в майбутньому не тільки послуги лазерної косметології — то потрібно враховувати й непрямих.
Основні джерела для аналізу конкурентів
Де ж можна отримати необхідні знання?1.Інтернет. Сайти конкурентів, їх сторінки в соціальних мережах, огляди, форуми — все до вашого розпорядження. Зараз в інтернеті можна отримати багато інформації, абсолютно не переймаючись.
2.Напряму. Ви можете дізнатися багато цікавого про салон, просто зателефонувавши й поспілкувавшись як клієнт. З тією ж метою ви можете записатися на послугу і поспілкуватися з менеджером безпосередньо. Так можна дізнатися інформацію про інтер'єр, якість обслуговування, акційні пропозиції.
3.Відгуки клієнтів. Це теж відмінне джерело, з якого можна дізнатися про недоліки або навпаки про переваги й бонуси.
4.Конференції, виставки, семінари. На таких заходах можна скласти практичну картину і простежити тенденцію розвитку ринку.
Аналізуючи отриману інформацію ви зможете скласти конкурентоспроможні ціни, продумати стратегію залучення нових клієнтів і загальний план просування.
Крок другий — вибираємо лазерне обладнання
Так, на ринку лазерного обладнання можна зустріти безліч апаратів самої різної якості, очі розбігаються. Але як же вибрати якісного помічника і на що звертати увагу в першу чергу:- Гарантований ресурс. Це один з найбільш важливих критеріїв при виборі лазера. Чим більший ресурс спалахів має апарат, тим гарантовано довше він прослужить.
- Розмір плями й площа спалаху. Чим більше пляма має насадка, тим більшу площу вона може пропрацювати за одну спалах. Тобто від розміру плями безпосередньо залежить швидкість проведення процедури.
- Система охолодження. У лазерах вона буває повітряною або водяною. Водяна система охолодження є двох видів — мікроканальна або макроканальна. У макроканальній системі охолодження барів діодів вода проходить по периметру, а в мікроканальній — між барами діодного лазера. Маніпули з мікроканальним охолодженням служать довше, ніж з макроканальною й дозволяють охолоджувати насадку до -10, -12 ° C.
- Доступні режими й функції. Чи можна налаштовувати індивідуальні параметри? Це дуже важливо для безпеки клієнтів.
- Гарантійне обслуговування. На будь-який лазерне обладнання, наприклад на наші бестселери Adonyss DioPulse й Adonyss DioLite ми надаємо розширену гарантію на 2 роки, так що клієнти мають можливість звернутися в офіційний сервісний центр.
Лазерне обладнання — серйозна інвестиція, на якій не слід економити. Роблячи вибір на користь занадто дешевих приладів, ви берете на себе певну кількість ризиків, в тому числі й загрозу здоров'ю клієнтів.
Якість має бути понад усе! Адже саме від нього залежить ваш майбутній успіх. Інвестуйте правильно, ретельно аналізуйте всю інформацію — постійні клієнти й високий прибуток вас знайдуть!