Почати рухатися до своєї мрії — це півсправи. Але на практиці Вас чекає безліч конкурентів і наполеглива робота. Ви готові дізнатися про це більше?
Зараз ми вам розповімо, які питання стоять перед кожним починаючим косметологом або власником салону краси. Пошук клієнтів — з чого почати? Як їх залучити до себе? Кращі методи просування? Внутрішня боротьба в косметологічному бізнесі? Почнімо.
Наші рекомендації
До якого косметолога Ви б точно пішли? Вірно, до того, кого Вам би порекомендували.⭐️ Отже, перша порада — збирайте позитивні рекомендації. Особливо, це актуально там, де основна частина аудиторії — жінки. А вони споконвіку використовують сарафанне радіо. Щоб Ваші послуги були у всіх на слуху — дотримуйтеся ось таких наших загальних порад.
⭐️ Найголовніше — це медична освіта. Адже кожен косметолог — це косметолог. Йому необхідно знати всі тонкощі процесів, адже внутрішня краса безпосередньо пов'язана із зовнішньою. Також, знайомтеся з актуальними публікаціями та статтями. Адже косметологія не стоїть на місці, постійно виникають нові технології і методики роботи. До того ж допоміжні косметологічні засоби теж дуже популярні.
⭐️ Відвідуйте популярні курси, знайомтеся з досвідченими людьми у Вашій сфері, обмінюйтеся рекомендаціями та практичним досвідом. Постійно підвищуйте кваліфікацію. Нові навички можна отримати не лише на курсах — зараз можливо постійно навчатися, не виходячи з дому.
⭐️ Купуйте тільки якісне косметологічне обладнання. Це — запорука успіху в очах потенційної аудиторії. Ви будете спокійні за результат своїх процедур і відповідальні за їх ефективність. Не потрібно брати на себе зайві ризики, вибираючи варіанти азійського ринку. А купивши нове косметологічне обладнання — пройдіть навчальний курс під керівництвом професійного косметолога. Досвідчений професіонал підкаже найефективніші методики впливу і режими. Так Ви зможете повною мірою надавати beauty-послуги.
⭐️ Також, проста, але необхідна порада — залишайтесь доброю, чесною та уважною людиною. Ці якості приваблюють нових відвідувачів нарівні з професіоналізмом. Не обіцяйте клієнтам більше, ніж ви можете дати. Не обіцяйте диво-результат від однієї процедури, якщо потрібен цілий курс. Справжній профі прагнуть не тільки заробити гроші, але дійсно зробити кожного гарнішим. І так, не економте на витратних матеріалах, часом буває, що маленька деталь псує все враження.
Ці нескладні рекомендації допоможуть сформувати основну базу. Але якщо Ви бажаєте придбати велику популярність — йдемо далі.
Власний сайт
Зараз всю інформацію ми беремо з Інтернету, чи не так? Ну і що дивного в тому, щоб шукати собі клієнтів саме в інтернеті? Створюйте свій власний сайт, відображуйте на ньому всю актуальну інформацію. Нехай він буде інтуїтивно простим і інформативним. Додайте таку інформацію:- Послуги Вашого салону. Додайте на сайт розширений прейскурант, де можна дізнатися ціну і тривалість процедур.
- Особливості проведення послуг. Вкажіть показання і протипоказання, рекомендовану тривалість курсу і інші важливі нюанси.
- Як дістатися до салону. Локація дуже важлива, якщо до вас складно дістатися, детально опишіть весь шлях, аж до дверей.
Просування в соціальних мережах
Раз вже ми заговорили про сайти, то обов'язково треба згадати і соціальні мережі. Адже саме вони стали вибуховим трендом останніх років. Для косметолога сторінка в соціальних мережах — це зручна і безкоштовна можливість набрати нову аудиторію і перетворити її в потенційних клієнтів. Що ми можемо тут порадити:- Використовуйте маркетингову інформацію. Адже зараз навіть недосвідчена людина може отримати знання з інтернету. Аналізуйте свою цільову аудиторію, проводите дослідження і опитування. Експериментуйте з tone of voice свого бренду і зіставляти дані. Так, це трохи складно, але результати Вас приємно здивують.
- Складайте контент-план. Це планування і своєчасна підготовка. Заздалегідь розписуйте план постів і сторіс — аудиторія любить постійну активність.
- Спілкуйтеся зі своїми підписниками. Нехай вони дізнаються про Вас більше, розповідайте про нову інформацію, яку ви отримали, про конференції, вебінари і нові послуги. Читайте і відповідайте на коментарі, питайте і слухайте.
Якщо Вам складно самостійно займатися постійним просуванням, найміть контент-менеджера або SMM-менеджера, який буде вести соціальні мережі: готувати пости, планувати акції для кожної ніші, аналізувати результати.
Акції, знижки та конкурси
О, ці три слова, які магічно впливають на клієнтів, найприємніші "смаколики" для них. Косметологічні послуги — дороге задоволення, розумійте своїх клієнтів. Така маленька приємність або дисконтний тариф допоможуть клієнту придбати цілий курс або декілька курсів. Головне — ви огортаєте їх ореолом розуміння і турботи. Адже косметолог — це не тільки професійний косметолог, але ще і друг.Клієнтоорієнтованість. Якщо вже Ви придбали нове обладнання, постарайтеся, щоб про це дізналась максимальна кількість клієнтів. Додайте в своєму приміщенні максимум інформації про новинку. У хід також підуть банери для оформлення вашого салону — будь-яка друкована продукція, яка буде барвисто розповідати про нові апарати.
Обов'язково ведіть базу даних клієнтів, не тільки для статистики, але і для оповіщення про нові процедури. Проведіть розсилку, як в соціальних мережах, так і телефоном.
Розкажіть свою історію. У наш час дуже ефективний якісний сторітеллінг. Саме історії чіпають серця і "тригерять" людей. Нехай вони побачать за бізнесом відкриту і приємну особистість зі своєю історією - Вас.
Маркетингова підтримка
Купуючи якісне косметологічне обладнання, кожен покупець сподівається, що скоро всі витрати окупляться. Але для цього потрібно розширювати коло клієнтів, знайомити з новими процедурами, залучати вигідними пропозиціями і акціями. Радимо обирати бренди-виробники, які роблять цей шлях значно простіше. Разом з покупкою апарату вони надають повний пакет з:- Порадами з просування в б'юті-індустрії.
- Постами для соціальних мереж з фотографіями і тегами.
- Відео для сторіс-анонсів нової продукції.
- Ростовими банерами для оформлення салону.
- Фото і відео процедур на апараті.
З такої детальною підготовкою, кожного точно чекає успішний старт. Косметолог обізнаний, а значить — в тренді.