ЗА ЗНИЖКАМИ! ›
Отримай СПЕЦ ПРАЙС на апарати
Click to order
Оформлення замовлення
Total: 
Доставка
Payment method
Заповнюючи форму, ви даєте згоду на
обробку персональних даних
Блог укр

Як застосовувати CRM в beauty-сфері? ТОП менеджер Zemits радить

Бізнес, як і інша будь-яка діяльність не терпить хаосу. Косметологічний кабінет або салон краси — це теж бізнес, хоча красивий і світлий. Не важливо зібралися Ви відкривати свій кабінет або вже давно працюєте в цій ніші — ця стаття Вам обов'язково стане в нагоді.

Йтиметься про систематизацію. Давно минув той час, коли запис і облік клієнтів вівся вручну. Тепер все знаходиться в комп'ютері або смартфоні. Так, сьогодні ми поговоримо про CRM. Наш ТОП менеджер Zemits Юлія Пухкенко розповість і поділитися власним досвідом — як зробити бізнес системним і тим самим продавати більше послуг.

Що таке це CRM і як воно може допомогти? Як не забути ні про одного клієнта та поліпшити свою репутацію? Кращі програми для сучасного салону? Про все зараз розповімо.
Що таке CRM?
Цей термін прийшов до нас з англійської й перекладається як "управління відносинами з клієнтами". Говорячи простіше, це такі системи, які збирають і систематизують інформацію про клієнтів, покупців та постачальників. На основі цих даних генеруються графіки, воронки і схеми — все що допоможе просунутися в роботі.

Чим же допоможе CRM в косметологічному бізнесі? Це втілення клієнтоорієнтованості. Системи працюють в двох режимах:
  • Підвищення лояльності клієнтів.
  • Поліпшення якості послуг.
Вони показують реальні дані, які допомагають взаємодіяти з клієнтом, як у позитивних, так і в негативних ситуаціях. Система створює ефект «залученості».
Які можливості дає нам СRМ система?
Ось ще кілька практичних прикладів того, як подібна система може "полегшити життя":

  • Ведення бази клієнтів. По-перше, це допомагає в зборі інформації про кожну людину — особисту інформацію, відвідувані процедури. На основі такого комплексного аналізу формуються індивідуальні пропозиції. Також це захистить бренд від втрати клієнтської бази в разі відходу косметолога або іншого співробітника.
  • Автоматизація спілкування. Поєднавши таку систему з телефонним зв'язком, компанія фіксує кожну заявку. Виявляючи увагу, салон або кабінет підвищує рівень лояльності.
  • Нагадування. Наприклад, клієнт давно Вас не відвідував, і система посилає повідомлення. Це ненав'язливе нагадування не буде дратувати, але, може, наштовхне на потрібні думки.
  • Контроль внутрішньої інформації підприємства. За допомогою однієї з таких систем, співробітники ведуть онлайн-запис, розклад роботи. Вони також застосовуються в контролі над роботою персоналу або ж в бухгалтерських звітах.
Уявіть, наскільки полегшується завдання, коли програма бере на себе більшу частину роботи. Маючи такі можливості, салон значно підвищує рівень свого обслуговування. А що будуть думати клієнти на цей рахунок? Що Ви про них пам'ятаєте і дбаєте.

Як впровадити СРМ систему?
Нехай Вам не здається, що це занадто складно. Щоб правильно підібрати відповідного "помічника", потрібно чітко знати, для яких цілей Ви йдете на таке "оновлення". Серед всіх «приємностей», які пропонують розробники, для салону краси важливі такі функції:
  • Збір повноцінної бази даних. Це основне в будь-якому бізнесі.
  • Аналітика продажів. Хочете дізнатися успішність нового апарату? Немає нічого простішого.
  • Формування і коригування завдань. Делегуйте онлайн завдання підлеглим.
  • Автоматизація процесів. Наприклад, це може бути онлайн-запис клієнтів або ж реєстрація заявок на процедури.
  • Ведення журналу онлайн-запису. Використовуючи його, відстежуйте динаміку відвідування і популярності працівників.
Визначившись з головними завданнями, починайте обирати CRM, проведіть навчання серед співробітників, протестуйте. Після успішного впровадження, у Вас з'являться великі можливості з управління інформацією.

Види CRM систем
По суті, це сайт, який розміщений на сервері. Для роботи створюється індивідуальний кабінет з логіном і паролем. Все база інформації знаходиться на сервері і зберігається навіть у разі збою системи.

На сайт зручно заходити з будь-якої точки, був би тільки інтернет. Всі оновлення і програмні помилки — не Ваша турбота, просто користуйтеся в задоволення. Але такий вигідний формат також має свої обмеження і недоліки:
  • Потрібно постійно мати доступ до інтернету.
  • Неможливість внести особисті зміни. Максимум — поміняти колірну тему.
  • Платне задоволення. Такі сервіси зазвичай працюють за передплатою.
  • Обмежене інформаційний простір. Інтернет-ресурс має обмеження і туди неможливо запхати нескінченні дані.

CRM програмне забезпечення
Це програма, яка встановлюється прямо на комп'ютер або ноутбук. Вона підлаштовується під конкретний бізнес, коректуючи вихідний код. Оплата за таке «задоволення» відбувається тільки раз чи діє у форматі щорічного внеску. Найчастіше, така програма обмежена пам'яттю комп'ютера і накопичує інформацію на одному з жорстких дисків.

Такий варіант має два аспекти, звертайте увагу:
  • Втрата даних під час програмного збою або несправності системи.
  • Для підтримки такого софту необхідний тлумачний системний адміністратор.

Що вибрати — вирішувати Вам. Зважте на всі за і проти.
Ефективні приклади
Ми підготували список з декількох CRM системи, які добре себе проявили в б'юті-бізнесі.

AmoCRM
Онлайн-платформа з безкоштовним тестовим періодом. Які ж функції можуть Вам знадобляться? Це автоматична фіксація заявок, інтеграція з банківськими системами, електронною поштою та соціальними мережами. Розгорнутий інтерфейс дозволяє налаштувати програму під себе. Також з мережі можливо вести чат і проводити дзвінки.

Pipedrive
Портал допоможе ефективно управляти статистикою продажів, сортувати ліди, вести статистику і звітність. Бонусом стане повна мобільна оптимізація, що зручно для віддаленого користування.

SALESAPCRM
Програма відстежує воронки продажів, розподіляє вхідні, автоматично проводить розсилку і фіксує історію звернень і консультацій.

BINOTEL
Це запис взаємодії з клієнтами, програма фіксує обсяг і якість розмов. Допомагає систематизувати і поліпшити якість сервісу.

BLOKNOTAPP
Для салону знадобляться такі функції:
  • Автоматичне заповнення бази даних через ведення календаря відвідувань.
  • Формування карток клієнта в CRM-системі.
  • Цілодобовий онлайн-запис.

Zoho CRM
ПО дає доступ до таких корисних функцій:
  • Воронці продажів.
  • Бази клієнтів.
  • E-mail розсилці.
  • Сегментації лідів.
  • Взаємодії з соціальними мережами.
  • Створенню завдань і ведення звітів.

Обирайте, тестуйте, налаштовуйте під себе і зробіть свій бізнес ефективніше.
А спеціально для учасників Zemits Family Club рівня Expert і вище я записала детальний відеоурок про те, як Ви можете застосовувати CRM систему в косметологічному бізнесі. Чекаємо Вас в Zemits Family!
Zemits 2