ЗА ЗНИЖКАМИ! ›
Отримай СПЕЦ ПРАЙС на апарати
Click to order
Оформлення замовлення
Total: 
Доставка
Payment method
Заповнюючи форму, ви даєте згоду на
обробку персональних даних
Блог укр

"План Б" для косметолога на випадок локдауну: зберігаємо бізнес

2020 рік вніс свої корективи в роботу бізнесу. Це своєрідна перевірка на міцність, яку не пройшли багато компаній та брендів. Яке слово найбільше лякає власників великого та малого бізнесу? Локдаун. Воно змушує їх прокидатися в холодному поту й панічно шукати шляхи виходу.

Можна було б розслабитися та подумати, що найстрашніше вже позаду. Але осінньо-зимовий період традиційно несе за собою сезон вірусів й хвороб, а значить - можливість повторення попереднього сценарію.

Новорічні свята - особливий період, який завжди обіцяє величезні прибутки, як готельно-ресторанного бізнесу, так і косметологічному. Адже святкова підготовка це процедури краси та здоров'я - епіляція, омолоджуючі сеанси, зачіски, манікюр.

Але як же буде розвиватися ситуація зараз? Адже всі ці послуги припускають близький контакт з косметологом. Як зберегти свій бізнес "на плаву" під час локдауну та не піти в мінус? Сьогодні ми поговоримо про ту саму тему, яка не дає спати косметологам та власникам салонів краси. Гаряча тема - зберігаємо бізнес під час локдауну. Поїхали.

Вивчаємо попередній досвід

Попередній сезон посиленого карантину став своєрідним лакмусовим папірцем, який показав міцність б'юті-сфери. Ті, хто опинився недостатньо підготовленими - просто не витримали. Адже без постійного потоку прибутку, фінансової подушки та правильної стратегії вони не змогли виконати свої фінансові зобов'язання, такі як зарплата та оренда приміщення. Ринок відсіяв їх, звільнивши місце для гравців, які змогли адаптуватися до реалій й запропонували альтернативу своєї цільовій аудиторії.

Деякі навіть мали певну вигоду з ситуації, що склалася. Великі салони та кабінети краси найняли на роботу косметологів, які втратили роботу. А з ними вони отримали їх клієнтів.

Як складається ситуація з попитом? За період адаптивного карантину він повністю відновився й навіть зріс за період вересня-жовтня. Що простимулювало таке зростання:
  • Після літа та активних ультрафіолетових променів, багато клієнтів відкривають сезон догляду та відновлювальних процедур.
  • Відновлення краси після значного стресу. Постійний страх, напруга, невідомість, нагнітання ситуації в ЗМІ - все це відбилось в темних колах під очима, мімічних зморшках, землистому кольорі шкіри. Та й заїдання негативних емоцій у багатьох відбилося на фігурі.
  • Страх невідомості. Багато хто прагне привести себе до ладу, тому що не відомо, що буде в наступному місяці.
Тут можна зробити висновок, що "вижили" найстійкіші й гнучкі, які в короткі терміни зуміли мінімізувати втрати та придумати безпечний бізнес-план.


Яких же змін чекати далі? Офіційно відомо, що адаптивний карантин плавно трансформується в локдаун протягом різдвяних свят. Як все це буде - ніхто не знає, але головне те, що косметологічна індустрія однозначно постраждає, як сама контактна. Як "пережити" цей період і зберегти клієнтів - поговоримо далі.

Зберігаємо клієнтів

Щоб зрозуміти, як мислить клієнт, потрібно поставити себе на його місце. Що зараз його найбільше турбує, які пріоритети стоять перед ним:
  • Безпека. Збереження життя і здоров'я один з найбільш пріоритетних чинників.
  • Економія. У такий нестабільний час складно уявити, що буде в наступний місяць. Тому майже всі утискають витрати до декількох найнеобхідніших категорій, як їжа, пересування, здоров'я.
  • Нервозність. Перші два пункти логічно переходять у третій. Якщо ти постійно переживаєш і мучишся - стрес не змусить себе чекати. Саме тому люди хочуть відчувати більше позитивних емоцій і перемикнутися.
  • Підтримка. Людина хоче знати, що в такий важкий період вона не залишилась одна, що її цінують, люблять та переживають за нього.
Тільки визначивши основні болі та конфлікти типового клієнта, Ви можете створити успішну бізнес-стратегію.

Програми лояльності

Покажіть, що Ви розумієте складність ситуації. Не треба зменшувати вартість послуг на постійній основі, зверніть увагу на вигідні системи знижок або пропозицій, наприклад:
  • Ваучери на курс процедур. Ви можете запропонувати купити курс процедур наперед за дуже спокусливою ціною. Також можна запропонувати придбати депозит з вигідною знижкою, який потім вони перетворять в косметологічні послуги. До того ж це відмінний варіант новорічного чи різдвяного подарунка! Комплекс процедур для краси під ялинку, що може бути краще?
  • "Пробна" процедура за собівартістю. Відвідавши Вас один раз, оцінивши рівень обслуговування та професіоналізму, клієнт набагато легше і швидше погодиться на наступні послуги. Тут все засновано на правилі "взаємного обміну", коли люди відчувають, що зобов'язані відплатити послугою за послугу.
  • Високі знижки. Наприклад, на курс антицелюлітних процедур постійні клієнти отримують знижку 30%, а кожен новий клієнт - 25%. Це вигідна можливість отримати якісний комплекс за ціною набагато нижчою за ринкову.
Виявляючи емпатію до клієнтів, Ви як ніби говорите: "Так, ми розуміємо, що Вам зараз важко. Ми готові надати вигідні умови, через те, що Ви - наші улюблені клієнти".


Вдосконалюємо систему

Локдаун - це час своєрідного уповільнення і перезавантаження. У цей період можна більше приділити увагу спілкуванню з клієнтами. Активно ведіть соціальні мережі, створюйте інформаційний, розважальний і звичайно ж продає контент. Тим більше, що в період карантину, постійні та потенційні клієнти практично живуть в соціальних мережах - VK, Facebook, Instagram, LinkedIn.

Це час підтягнути рівень підготовки та професіоналізму співробітників. Оцініть слабкі і сильні сторони системи, навчіть персонал, підтягніть можливості маркетингового відділу, якщо такий є. Саме час перебудувати систему спілкування з клієнтами. Інтегруйте CRM системи у свою роботу, прописуйте скрипти спілкування з аудиторією.

Приваблюємо новими процедурами

І звичайно ж, локдаун - це можливість залучити нових клієнтів оновленим прейскурантом. Кожен хоче привести себе до ладу після тривалої перерви. Особливою популярністю користуються апарати для схуднення та скульптурування тіла. Також, жіноча частина аудиторії прагне мінімізувати стресові наслідки для шкіри за допомогою процедур без тривалого реабілітаційного періоду. Це гідродермабразія, ультразвуковий пілінг,rf-ліфтинг та інші косметологічні технології.


Купівля під час локдауну? Легко!

Але як же в такий нестабільний період вкладати гроші? Адже покупка нового апарату - це значні інвестиції, які не кожен може собі дозволити. Як же бути?

Косметологічні компанії, як ніхто інший, розуміють складності роботи б'юті-бізнесу. Саме тому вони надають розстрочку на обладнання на вигідних умовах. Деякі великі бренди надають розстрочку від першої особи, без посередників у вигляді банків.

Наприклад, компанія Zemits пропонує своїм покупцям розстрочку під 0%. Поділяючи суму на кілька платежів, Ви підбираєте комфортні умови оплати особисто для Вас. Працюючи на апараті, Ви одночасно "відбиваєте" щомісячний платіж і залучаєте нових клієнтів. А краще зрозуміти механізм підвищення заробітку в косметологічному бізнесі Вам допоможе нове відео на нашому youtube-каналі.


Анонсуючи нові процедури, Ви не тільки залучаєте нових людей, а й підіймаєте лояльність перевірених клієнтів. Адже зростання навіть в такий складний період - це показник успіху! Залишайтеся на вершині косметологічного світу разом з нами.
Zemits 2