Блог укр

Професійна косметика для косметологів: як обрати?

Професія косметолога - складна та багатогранна. Успіх на косметологічних теренах складається з багатьох елементів, таких як особистий скілл, якісне апаратне обладнання та професійна косметика. І це ще потрібно пам'ятати про скажену конкуренції в цій сфері. В таких умовах, тільки постійний рух до досконалості - запорука успіху.

Вибір апаратної косметики - серйозний крок на шляху до професіоналізму. У цьому питанні у косметолога є море варіантів, але покладатися на особисті уподобання та інтуїцію тут не можна.

Які є критерії вибору? Як знайти "свого" партнера-постачальника косметики? Нумо почнімо з самого початку.


Професійна косметика для косметологів: типи виробників

Десятки брендів й торгових марок, в очах рясніє від яскравих каталогів та пляшечок. Але якщо відкинути непотрібну атрибутику, виробники діляться на три великі групи:

  • Лабораторії-розробники. Це незалежні компанії, які концентровані на створенні нових інгредієнтів і революційних формулах. Це робота на свій страх і ризик, але в разі успіху, вони передають права на новинку іншим брендам за дивіденди. Їх основна робота - винахід.
  • Виробничі структури. Зазвичай це завод, який займається замешиванием інгредієнтів. Головна фішка в тому, що такий завод може співпрацювати відразу з декількома брендами різної цінової категорії.
  • Косметологічні бренди. Це великі компанії, які мають у своєму штаті розробників. Саме вони створюють унікальні формули, які розливають в брендовані бульбашки.
Саме від того, до якого типу належить обраний бренд і залежить якість продукції.

Як обрати косметику для свого бізнесу?

Навіть якщо ви будете знати, до якого типу належить обраний виробник, не потрібно сліпо довіряти й купувати всю лінію продуктів. Ось ще кілька порад, які допоможуть вибрати дійсно якісний варіант.

Читаємо склад. Це головний обов'язок будь-якого профі - вміння правильно читати етикетку. Адже зараз більше цінується не популярність торгової марки, а натуральність складу. Бувають випадки, коли корпорації-мастодонти прикриваючись історією і хорошою репутацією, створюють формулу з ненатуральним складом. Уникайте спірних компонентів - силіконів, ароматизаторів, мінеральних олій.


Обираємо адаптовані серії

Все залежить від критеріїв вашого вибору. Зазвичай, косметолог обирає комплексний догляд з якоюсь метою. Це може бути серія як для класичного догляду, так і адаптовані формули професійної апаратної косметики. Останнє особливо важливо. Адже це означає, що компанія враховує тенденції ринку.

Відстежуємо інноваційні тенденції

У наш час виключно натуральним складом нікого не здивуєш. Досвідчений косметолог знає, які інгредієнти найкраще допомагають впоратися з естетичної завданням. Кожен сезон компанії створюють ще більш ефективні компоненти й формули - переконайтеся, що ваш майбутній партнер відстежує ці інновації та активно їх використовує.

Звертаємо увагу на ставлення бренду

В наш час, серед величезної конкуренції, дуже важливим є ставлення компанії до клієнта. Прагнучи обігнати конкурентів, бренди як вдосконалюю склад, так і вкладаються в рекламу і взаємодія з клієнтами. На перше місце покупець завжди ставить свої запити, тому оцінюйте всі вищевказані характеристики.

Оцінивши всі ці характеристики, ви знайдете собі партнера для тривалого співробітництва, в якому вас буде все влаштовувати.

Покращуємо процедури: яка апаратна косметика стала трендом?

Кожен косметолог мріє про вау-ефект для своїх клієнтів. Це не тільки підіймає їх лояльність, а й збільшує прибуток шляхом зростання популярності процедури. Які ж процедури можна вдосконалити?

Сироватки для гідропілінгу в справі

Гідродермабразії стала трендом останніх сезонів. Це універсальна очищає технологія, яка надає комплексну дію: не тільки очищення від забруднень і ороговілих частинок, але і глибоке харчування корисними речовинами.
Але що ж роблять сироватки? Вони надають процесу більш індивідуальний характер. Косметолог підбирає сироватку в залежності від естетичних особливостей клієнта. Наприклад, компанія Zemits презентувала цілу серію сироваток Zemits Serums.

  • Zemits SalicPure. Формула, створена для проблемної шкіри. Вона одночасно очищає і звужує пори шляхом помірної концентрації саліцилової кислоти в складі. До складу також входять екстракти кори верби, алое вера, кореня куркуми й кореня імбиру. Комплекс заспокоює подразнення та виводить забруднення.
  • Zemits OXYTIGHT. Гарна підтримка для anti-age догляду. До складу входять пептиди та гіалуронова кислота, які спрямовані на підтяжку й боротьбу зі зморшками. Формула очищує клітини від вільних радикалів й робить її більш еластичною.
  • Zemits HydroClear. Її основне завдання - освітлення шкіри та зміцнення. Сироватка дарує подвійне зволоження шкірі та надає легкий ліфтинг. Основні активні компоненти - екстракт бурої водорості кельпа, екстракт розмарину, екстракт гамамелісу віргінського.

Обираючи апаратну косметику для свого салону, Ви звичайно ж віддасте перевагу комплексному набору з декількох продуктів. Якісно випробувати нашу лінійку вам допоможе акція - мікс з трьох сироваток за зниженою ціною прямо зараз!

RF ліфтинг ще ефективніше?

Так, якщо ви використовуєте не звичайний гель-провідник, а Zemits HyaTight - гель для RF ліфтингу з гіалуроновою кислотою. Це інноваційна формула, яка допомагає RF хвилях проникати ще глибше. Потужне зволоження та живлення коштом гіалуронової кислоти, екстракту фукуса, вітаміну В3, екстракту кореня солодки.

А пантенол в складі запускає делікатний процес регенерації, який допомагає швидше відновлюватися. Ця новинка - відмінний помічник косметолога!


Обираючи професійну косметику для свого бізнесу, приймайте бік якості та інновації! Разом з Zemits на шляху до вершини косметологічного бізнесу!
Огляди апаратів Про технології