Блог укр

Як відкрити кабінет лазерної епіляції та заробляти на діодному лазері?

Zemits / Блог 

Потенціал ринку лазерної епіляції — величезний. За дослідженнями Fortune Business Insights прогнозується, що до 2027 року світовий ринок лазерної епіляції досягне 1 378,4 млн доларів США, при цьому протягом прогнозованого періоду середньорічний темп зростання — 15,2%.

Таке зростання не дивовижне, адже лазерна епіляція по праву входить до п'ятірки найпопулярніших косметологічних процедур в усьому світі. Саме тому салони лазерної косметології постійно з'являються.

Якісне обладнання + популярність = прибуток.

Але з чого ж почати? Як відкрити власну справу і що для цього потрібно? Сьогодні ми поговоримо про це і візьмемо за приклад моносалон лазерної епіляції Zemits Laser.


Як вибрати формат бізнесу?

На початку шляху у кожного початківця б'юті-бізнесмена є всього три варіанти розвитку:
  • Купівля франшизи. Відкрити під ім'ям популярного бренду салон досить заманливо, є підтримка і клієнти знають уже відоме ім'я. Але є і свої ложки дьогтю — покупка самої франшизи може бути недешевою, та й щомісячні платежі ніхто не скасовував.
  • Купівля вже існуючого бізнесу. Таке зустрічається рідко, але зустрічається. Продавець пропонує взяти салон/кабінет з усією "начинкою": апаратами, приміщенням, клієнтами та навіть працівниками. Спокусливо? Дуже, адже тут власник позбавляється від головного болю рішення всіх нюансів. Ну а з іншого боку, потрібно тримати вухо гостро, адже купивши такий бізнес, без якісного попереднього аудиту, можна влізти ще в великі проблеми.

Але є і третій варіант — піти своїм шляхом. Саме так вирішила зробити власниця салону Zemits Laser Аліна Годз. Відкривши лазерний салон з нуля, вона змогла проконтролювати всі внутрішні та зовнішні процеси, підібрати інтер'єр та обладнання за своїм бажанням. Це досвід, який не можна нічим замінити і який однозначно стане в пригоді в майбутньому.


Етап перший — юридичне оформлення

Які документи необхідно мати, щоб відкрити салон лазерних послуг? Розглянемо список:
  • Офіційне оформлення у вигляді ФОП або ТОВ. Обов'язково потрібно вибрати правильний КВЕД.
  • Отримати дозвіл на роботу від усіх інстанцій: пожежних і тд. Це ж стосується і приміщення, де розташується салон.
  • Пройти повне медичне обстеження для всіх співробітників компанії.
  • Сертифікати на косметологічне обладнання. Хочемо уточнити, що більше довіри клієнтів викликає саме міжнародна сертифікація, наприклад FDA. Це підтвердження повної безпеки та якості обладнання. У салоні Zemits Laser всі процедури проводять за допомогою Adonyss DioPulse, який має не тільки FDA, але і CE, СЕС.
  • Ліцензія на надання послуг.
Також в цей список потрібно внести договори про найняття ваших співробітників, якщо ви не працюєте в поодинці.


Етап другий — вибір приміщення

Теж важливо. Але не варто думати, що знявши/купивши приміщення в центрі, ви автоматично стаєте успішним /ною. Тут треба враховувати наявність конкурентів і потенційної цільової аудиторії. У геолокації також важливо легкість під'їзду, а саме паркування для автомобілів і зупинки громадського транспорту.

Площа приміщення повинна бути від 20 кв.м. В середньому такі салони відкривають на площах 25-35 кв.м., цього цілком достатньо для роботи.

Зверніть увагу на наявність комунікацій: електрика, водопровід, каналізація, опалення, вентиляція. Все це необхідно, щоб пройти успішну перевірку в державних організаціях.

Також важливо мати фішки організації простору, які будуть мати додаткову цінність для клієнтів. Наприклад, Zemits Laser — baby-friendly салон, де є все, що потрібно для комфортного розміщення діток: ігри, кульки, розмальовки, манеж, пеленальний столик.


Етап третій — купівля обладнання та витратних матеріалів

Спочатку треба скласти список всього, що вам знадобитися:
  • Обладнання. Раз вже ви твердо вирішили відкрити салон /кабінет лазерної епіляції — краще брати повнорозмірний формат апарату. Враховуйте також потік клієнтів: якщо їх багато, портативний варіант може не впоратися, тоді краще вибрати повнорозмірний Zemits Quidion з великим ресурсом і високою потужністю в 1200 Вт.
  • Кушетка, стіл, стільці — стандартний набір. + меблі для ресепшена.
  • Стерилізатор.
  • Витратні матеріали. Серветки, рушники, рукавички та для лазерної епіляції — гель-провідник.

Етап четвертий — рекламні інвестиції

Зараз дуже важлива продумана реклама. Для того, щоб привернути увагу клієнтів, власнику потрібно витратитися ще й на:
  • Яскраву вивіску.
  • Листівки, які містять інформацію про відкриття.
  • Рекламу на дошках оголошень, сайтах і порталах.
  • Просування в соціальних мережах.
В перший час дуже важливо зібрати якомога більше позитивних відгуків і використовувати їх для подальшого просування. Адже клієнти  головні адвокати вашого бізнесу. А щоб з нуля освоїти просування б'юті-бізнесу з допомогою реклами  запрошуємо вас на наш онлайн-курс Косметолог PRO. Все, що знадобиться для залучення потенційної аудиторії за десять лекцій!


Інвестиції в бізнес: підраховуємо разом

Одноразові та постійні інвестиції? Розглянемо, які ж розтрати вас чекають. Спочатку це сума на:
  • Оформлення документів.
  • Купівлю обладнання.
  • Ремонт в приміщенні (якщо необхідний).
  • Вивіски, реклама, візитки, банери.

А щомісячні витрати йдуть на:
  • Зарплату працівникам.
  • Рекламу.
  • Оренду приміщення.
  • Податки (все залежить від форми бізнесу).
  • Поповнення витратних матеріалів.

Підбиваємо підсумки

Отже, щоб відкрити лазерний бізнес, вам знадобляться гроші. Початкові витрати досить високі і до цього треба бути готовим. Хоча, вибираючи серед виробників, ви можете придивитися до тих, які пропонують комфортні умови виплати розстрочки. Працюючи на апараті, ви зможете паралельно виплачувати щомісячний внесок і виходити в плюс.

Лазерні послуги досить дорогі і в плюс ви вийдете в найближчі 2 роки, навіть працюючи не на повну потужність. Салон косметології  це вигідний проект, розрахований на перспективу. Надалі ви зможете розширюватися і навіть відкрити свою особисту мережу.

Ну а якщо ви вибираєте лазер вже прямо зараз, пропонуємо вам завітати до нас в шоу-рум на безкоштовний тест-драйв. Оцініть переваги обладнання від американського виробника!


Про технології Цікаве для власників косметологічного бізнесу