Потенціал ринку лазерної епіляції — величезний. За дослідженнями Fortune Business Insights прогнозується, що до 2027 року світовий ринок лазерної епіляції досягне 1 378,4 млн доларів США, при цьому протягом прогнозованого періоду середньорічний темп зростання — 15,2%.
Таке зростання не дивовижне, адже лазерна епіляція по праву входить до п'ятірки найпопулярніших косметологічних процедур в усьому світі. Саме тому салони лазерної косметології постійно з'являються.
Якісне обладнання + популярність = прибуток.
Але з чого ж почати? Як відкрити власну справу і що для цього потрібно? Сьогодні ми поговоримо про це і візьмемо за приклад моносалон лазерної епіляції Zemits Laser.
Як вибрати формат бізнесу?
На початку шляху у кожного початківця б'юті-бізнесмена є всього три варіанти розвитку:- Купівля франшизи. Відкрити під ім'ям популярного бренду салон досить заманливо, є підтримка і клієнти знають уже відоме ім'я. Але є і свої ложки дьогтю — покупка самої франшизи може бути недешевою, та й щомісячні платежі ніхто не скасовував.
- Купівля вже існуючого бізнесу. Таке зустрічається рідко, але зустрічається. Продавець пропонує взяти салон/кабінет з усією "начинкою": апаратами, приміщенням, клієнтами та навіть працівниками. Спокусливо? Дуже, адже тут власник позбавляється від головного болю рішення всіх нюансів. Ну а з іншого боку, потрібно тримати вухо гостро, адже купивши такий бізнес, без якісного попереднього аудиту, можна влізти ще в великі проблеми.
Але є і третій варіант — піти своїм шляхом. Саме так вирішила зробити власниця салону Zemits Laser Аліна Годз. Відкривши лазерний салон з нуля, вона змогла проконтролювати всі внутрішні та зовнішні процеси, підібрати інтер'єр та обладнання за своїм бажанням. Це досвід, який не можна нічим замінити і який однозначно стане в пригоді в майбутньому.
Етап перший — юридичне оформлення
Які документи необхідно мати, щоб відкрити салон лазерних послуг? Розглянемо список:- Офіційне оформлення у вигляді ФОП або ТОВ. Обов'язково потрібно вибрати правильний КВЕД.
- Отримати дозвіл на роботу від усіх інстанцій: пожежних і тд. Це ж стосується і приміщення, де розташується салон.
- Пройти повне медичне обстеження для всіх співробітників компанії.
- Сертифікати на косметологічне обладнання. Хочемо уточнити, що більше довіри клієнтів викликає саме міжнародна сертифікація, наприклад FDA. Це підтвердження повної безпеки та якості обладнання. У салоні Zemits Laser всі процедури проводять за допомогою Adonyss DioPulse, який має не тільки FDA, але і CE, СЕС.
- Ліцензія на надання послуг.
Етап другий — вибір приміщення
Теж важливо. Але не варто думати, що знявши/купивши приміщення в центрі, ви автоматично стаєте успішним /ною. Тут треба враховувати наявність конкурентів і потенційної цільової аудиторії. У геолокації також важливо легкість під'їзду, а саме паркування для автомобілів і зупинки громадського транспорту.Площа приміщення повинна бути від 20 кв.м. В середньому такі салони відкривають на площах 25-35 кв.м., цього цілком достатньо для роботи.
Зверніть увагу на наявність комунікацій: електрика, водопровід, каналізація, опалення, вентиляція. Все це необхідно, щоб пройти успішну перевірку в державних організаціях.
Також важливо мати фішки організації простору, які будуть мати додаткову цінність для клієнтів. Наприклад, Zemits Laser — baby-friendly салон, де є все, що потрібно для комфортного розміщення діток: ігри, кульки, розмальовки, манеж, пеленальний столик.
Етап третій — купівля обладнання та витратних матеріалів
Спочатку треба скласти список всього, що вам знадобитися:- Обладнання. Раз вже ви твердо вирішили відкрити салон /кабінет лазерної епіляції — краще брати повнорозмірний формат апарату. Враховуйте також потік клієнтів: якщо їх багато, портативний варіант може не впоратися, тоді краще вибрати повнорозмірний Zemits Quidion з великим ресурсом і високою потужністю в 1200 Вт.
- Кушетка, стіл, стільці — стандартний набір. + меблі для ресепшена.
- Стерилізатор.
- Витратні матеріали. Серветки, рушники, рукавички та для лазерної епіляції — гель-провідник.
Етап четвертий — рекламні інвестиції
Зараз дуже важлива продумана реклама. Для того, щоб привернути увагу клієнтів, власнику потрібно витратитися ще й на:- Яскраву вивіску.
- Листівки, які містять інформацію про відкриття.
- Рекламу на дошках оголошень, сайтах і порталах.
- Просування в соціальних мережах.
Інвестиції в бізнес: підраховуємо разом
Одноразові та постійні інвестиції? Розглянемо, які ж розтрати вас чекають. Спочатку це сума на:- Оформлення документів.
- Купівлю обладнання.
- Ремонт в приміщенні (якщо необхідний).
- Вивіски, реклама, візитки, банери.
А щомісячні витрати йдуть на:
- Зарплату працівникам.
- Рекламу.
- Оренду приміщення.
- Податки (все залежить від форми бізнесу).
- Поповнення витратних матеріалів.
Підбиваємо підсумки
Отже, щоб відкрити лазерний бізнес, вам знадобляться гроші. Початкові витрати досить високі і до цього треба бути готовим. Хоча, вибираючи серед виробників, ви можете придивитися до тих, які пропонують комфортні умови виплати розстрочки. Працюючи на апараті, ви зможете паралельно виплачувати щомісячний внесок і виходити в плюс.Лазерні послуги досить дорогі і в плюс ви вийдете в найближчі 2 роки, навіть працюючи не на повну потужність. Салон косметології — це вигідний проект, розрахований на перспективу. Надалі ви зможете розширюватися і навіть відкрити свою особисту мережу.
Ну а якщо ви вибираєте лазер вже прямо зараз, пропонуємо вам завітати до нас в шоу-рум на безкоштовний тест-драйв. Оцініть переваги обладнання від американського виробника!