Блог укр

5 причин, чому апарат не окупається: як правильно інвестувати в обладнання?

Zemits / Блог  

Купівля обладнання = різке підвищення прибутку? Як би не так! До цього питання потрібно підходити комплексно, на кількох рівнях: не просто вибрати правильну нішу, а й навчити персонал, інтегрувати нові послуги.

Сьогодні ми розглянемо основні моменти, які заважають заробляти більше. П'ять причин, чому апарат не окупається — поїхали!


Причина №1 — Помилка вибору методики

Розглянемо практичний приклад. Наприклад, невеликий салон, основний вектор якого — догляд за шкірою обличчя. Він знаходиться у віддаленому районі, ваша цільова аудиторія — клієнти, які проживають поруч. Основна база прейскуранта — процедури очищення, насичення та легкий ліфтинг, а ціновий діапазон приблизно однаковий.

І ось власник купує дорогий апарат SMAS ліфтингу. Так, технологія ефективна, вона є ТОП серед anti-age технологій, але вона надто виділяється серед позицій прейскуранта. Один сеанс такої процедури стартує від 10 тис. гривень, а така ціна не підходить клієнтам, які вже звикли ходити у ваш салон. До того ж за геолокацією ви знаходитесь надто далеко від нових клієнтів, яким цікава ця методика омолодження.

Виходить, що процес окупності буде занадто повільним, ви не повернете вкладені інвестиції. Так, з часом з'являться бажаючі, але це буде набагато повільніше, ніж ви очікували.

☝️ Висновок: обираючи нове обладнання, проведіть всебічний research. Чи відповідає вашій цільовій аудиторії ця послуга? Якщо ні, яка альтернатива збере більше клієнтів? Порахуйте, за скільки прилад себе окупить, чи це вигідно в перспективі. Можна навіть провести анкетування серед відвідувачів. Чим більше статистики — тим ефективнішим буде вибір.

Причина №2 — Купівля під впливом емоцій

"Він такий ефективний, ви не пошкодуєте, стильний, та й до того ж у нас зараз 20% знижки на цю модель...", - під впливом переконливого консультанта часом можна придбати навіть найнепотрібніший апарат. Але, в момент спонтанної покупки, вам він є найнеобхіднішим, та й взагалі, це успішний хід на всі 100%.

Це потім з'ясовується, що він був вам не потрібен, адже ви купили апарат кавітації, а самого звичайного лімфодренажного обладнання у вас ще немає. Та й взагалі якість начебто хороша, за словами консультанта, а проблеми вже з’явились на другий місяць.

☝️ Висновок: у ситуації необхідно уникнути емоційного фактора. Після пропозиції не потрібно одразу погоджуватися, подумайте. Ну а найкраще — пройдіть тест-драйв. Ми вважаємо це запорукою якісної майбутньої співпраці. Безкоштовний тест-драйв від Zemits – це можливість:
  • Здобути практичний досвід проведення процедури разом із сертифікованим косметологом бренду.
  • Оцінити реальні результати процедури на собі чи моделі.
  • Поставити всі питання, що цікавлять.
  • Вирішити для себе актуальність і необхідність цієї покупки.
  • Порівняти вибраний апарат з іншими моделями.

Це обов'язковий етап придбання будь-якого обладнання, яке ви хочете успішно інтегрувати у свій прейскурант.


Причина №3 — Невміння працювати з обладнанням

Розглянемо ще одну практичну ситуацію. Ви, як власник салону, купуєте обладнання, робота з яким потребує нових навичок. Косметологи-співробітники або не вміють з ним працювати, або проводять протоколи процедури неправильно.

В результаті вони не рекламують новий апарат серед клієнтів, бояться його використовувати та обладнання простоює, а ви не отримуєте прибутку.

☝️ Висновок: щоб запобігти такій ситуації, ми пропонуємо до кожного апарату безкоштовне навчання. Це можливість повністю освоїти функціонал під керівництвом сертифікованого тренера, дізнатися все про обслуговування моделі, можливі протоколи та встановлення. До того ж від Zemits ви отримуєте відео-навчання, яке допоможе познайомити нових співробітників з апаратними процедурами.

Причина №4 — Поганий продаж послуги

Наявність дорогого обладнання ще не запорука його популярності. Його ще потрібно правильно подати та продати. Ну якщо ваш менеджер або косметолог не може пояснити, чим корисна нова процедура, які результати чекають після курсу — цього не зрозуміє і клієнт.

☝️ Висновок: запорука запису клієнтів — ваша експертність. Тому необхідно пояснити розумно і простими словами, чому потенційній цільовій аудиторії потрібна ця послуга. Навчайте ваш персонал і дізнавайтеся про нове.

Ну а оскільки більшість клієнтів приходить із соцмереж, саме цей вектор просування необхідно розвивати найретельніше. Тому бренд Zemits надає клієнтам комплексну маркетингову підтримку, яка включає не лише відео та фото матеріали, а й контент для постів та сторіс. Все, що допоможе залучити нових підписників та перетворити їх на потенційних клієнтів!


Причина №5 — Застаріла технологія

Придбання апарату, який не витримує конкуренції з сучаснішими — напевно найменш ефективний крок з розвитку косметологічного бізнесу. Адже клієнт піде до того косметолога, який забезпечить результат швидше та краще.

Наприклад, вакуумний апарат апріорі менш ефективний, ніж косметологічний комбайн, усередині якого об'єднано вакуумно-роликовий масаж, RF-ліфтинг, інфрачервоне випромінювання. Такі моделі, як Zemits Bionexis Pro, поєднують 5 технологій для роботи як зі шкірою тіла, так і зі шкірою обличчя. До того ж він обладнаний чотирма ергономічними маніпулами з екраном налаштування процедур, у тому числі маніпулою 5 в 1, що забезпечує комплексний протокол скульптурування за один сеанс процедури!

☝️ Висновок: уважно слідкуйте за новими пропозиціями ринку. Відвідуйте виставки, конференції, майстер-класи, які знайомлять косметологів з інноваційними відкриттями та трендами сезонів. Так ви оберете дійсно трендове та популярне оновлення.

Ось 5 причин, які варто виключити під час прокачування вашого бізнесу. Тому ми запрошуємо вас на безкоштовний тест-драйв, здобути практичний досвід від бренду Zemits!

Цікаве для власників косметологічного бізнесу Огляди апаратів