Блог укр

Що бісить косметолога? 9 найчастіших запитів б'юті-майстру

Сучасна б'юті-індустрія — величезний механізм, який постійно збільшується в розмірах. Ну а косметолог став однією з найнепопулярніших професій. Але мало хто з клієнтів замислюється, що косметолог — теж людина. У нього є свої почуття, він втомлюється, буває голодним та роздратованим.

Наші основні клієнти — косметологи, саме тому ми сьогодні хочемо побути на їх місці.
Що дратує косметолога під час комунікації з клієнтом? Які питання змушують стискувати зуби? Як себе вести, щоб спілкування з косметологом було максимально комфортним? Виділяємо основні питання і пояснюємо. Поїхали.


1. Коли звертаються не за профілем

Наприклад, приходить дівчина з серйозними акне-проблемами, але просить провести мікродермабразію або фракційне шліфування. Щоб провести бажану процедуру, потрібно спочатку розібратися з дерматологічної проблемою, пролікувати всі запалення, відкоригувати харчування та гормональний фон (якщо в цьому проблема) зібрати повний анамнез. І тільки після зовнішнього рішення всіх проблем розпочинати шліфування постакне.

Або, наприклад, клієнтка записалася на курс антицелюлітних процедур. Приходить, а неї шкірний дерматит на рівні сідниць. Косметолог їй каже, що це пряме протипоказання та потрібно спочатку пролікувати проблему. Клієнтка своєю чергою починає кричати та скандалити.

Косметолог, навіть якщо в нього рівень боженьки, не здатний вирішити всі естетичні проблеми клієнта. Про це варто пам'ятати.

2. "А ви точно міняєте рукавички?"

Більшою частиною косметологи — це десятирічна медична освіта, інтернатура, тривала практика, десятки тисяч робочих годин. І складно витримати, коли клієнт постійно крутиться, сумнівається, перепитує і ставить дурні питання "А ви точно поміняли рукавички?", "А у вас точно є диплом?", "А ви правильно робите цю процедуру?". Це відволікає майстра від процесу і збиває.

3. "А у вас авторська методика?"

Деякі клієнти прямо-таки обожнюють з'ясовувати чи "працює косметолог за авторською методикою?". Всі чомусь думають, що авторська методика — це неймовірно круто. Насправді будь-яка нова методика повинна бути перевіреною в медичному порядку, процес це дорогий та тривалий.

4. "Я плачу — ви робите!"

Споживацьке ставлення — це завжди поганий тон. Деякі думають, що якщо вони платять гроші за послуги, то автоматично стають пупом землі. І це означає, що можна дзвонити на вихідних, пізно ввечері, писати капсом, якщо косметолог на вихідних не відповідає. Нахабство та неповага особистих кордонів — це бісить в будь-якій сфері, але косметологи від цього особливо страждають.

5. "Проконсультуйте мене безкоштовно/віддалено"

Наприклад, вам приходить в інстаграмі в дірект повідомлення "Підкажіть, які косметологічні методики підійдуть для проблемної шкіри 35 років?". Ось як так? Косметолог таки не екстрасенс, він не може налаштуватися на хвилю космосу, яка йому видасть всю інформацію цього клієнта.
Щоб призначити навіть один курс процедур, потрібно зібрати анамнез клієнта, отримати повну інформацію про протипоказання. А так, відразу, складно взагалі щось уявити, навіть з фото.

"Проконсультуйте безкоштовно" — це окрема історія! Косметолог така ж професія, як і інші — вас часто просять зробити щось безкоштовно? Так і тут: робочий день естетиста складається з процедур та консультацій. За будь-яку послугу потрібно платити, адже майстер вкладає свої сили та вміння. Сюди ж можна віднести й постійне вимагання знижок. Знижки — це прояв уваги від фахівця, не потрібно їх вимагати.

6. "Зробіть мені ось так"

Клієнт надсилає фото гарного обличчя і каже "зробіть мені ось так". Майстер звичайно може зробити курс anti-age ліфтингу або мікрострумової терапії, але він ніколи не зможе зробити таку ж шкіру або овал обличчя. Кожен організм індивідуальний та невідомо, як саме шкіра відреагує на процедури.


7. "А ви можете мені гарантувати результат?"

Знову ж, організм кожної людини реагує по-різному, комусь достатньо кількох сеансів пресотерапії, щоб побачити значні результати. А комусь потрібен цілий курс з 10-15 процедур. Неможливо на 100% гарантувати результат, як на картинці, косметологічне обладнання завжди діє індивідуально.

8. "Я не хочу, мене змусила чоловіка / мама / дочка"

Одна ситуація — коли людина прийшла добровільно, а з іншого боку — коли тебе переконали. Якщо людину все влаштовує у своєму тілі та вона не бачить потреби якось його міняти, вона не зможе гідно оцінити результат або перетерпіти реабілітаційний період.

9. "Мені не подобається!" в перші п'ять хвилин

Багато косметологічних процедур вимагають певного реабілітаційного періоду, наприклад фракційне шліфування. Потрібно потерпіти від декількох днів до декількох тижнів (в залежності від глибини пропрацювання), щоб побачити результат. Не потрібно телефонувати через кілька годин після процедури, писати капсом та кричати, що вам не подобається, все пропало.

Ось основні моменти які дратують та ображають майстрів цієї прекрасної професії. Косметологія — сфера прекрасного, тож поважаймо один одного та разом рухаймось до краси.
Zemitrs 3