Блог укр

Які акції зробити салону до Чорної П'ятниці: ТОП 5 ідей

Zemits / Блог  

Листопад — гарячий сезон для бізнесу. Саме на цей місяць припадає Чорна П'ятниця, наймасштабніший сейл, подія, що охоплює всю земну кулю.

Десятки тисяч акцій та пропозицій — сезон традиційно починається з перших чисел і закінчується 26 листопада. Але це у сфері продажу. Що ж може запропонувати клієнтам б'юті-індустрія?

Сьогодні розглянемо 5 ідей, які косметологічний салон/кабінет може запустити в Чорну П'ятницю. Піднімаємо ваш прибуток разом із Zemits.


Варіант №1 Комплексний акційний протокол

Відмінний варіант для тих працівників б'юті-індустрії, які мають в салоні потужне багатофункціональне обладнання — косметологічний комбайн. Розглянемо на прикладі конкретного апарату:

Приклад: У вас є косметологічний комбайн Zemits Verstand, обладнання, яке поєднує 8 функцій: RF-ліфтинг, алмазну мікродермабразію, електропорацію зони під очима, уз-пілінг, безін'єкційну мезотерапію, вакуумну терапію, кисневу мезотерапію і кріотерапію. Це означає, що за допомогою одного апарату ви можете створювати протоколи для різних типів шкіри, підлаштовуючись під клієнта та естетичну проблему.

Але якщо окремо процедури будуть дорожчими, то на акційний набір із трьох етапів можна поставити знижку. Це допоможе клієнтам оцінити переваги комплексних процедур за вигідними цінами, а вам збільшити середній чек за день.


Варіант №2 Курс за вигідною ціною

Майже всі косметологічні технології мають найпотужнішу дію, якщо проводяться курсами. 10-15 процедур зазвичай достатньо для максимального ефекту. Але що робити, якщо охочі є, але загальна сума за таку кількість не надихає?

Приклад: кріотерапія — методика скульптурування тіла за допомогою різкого охолодження жирових клітин. Вона також піднімає тонус шкіри, покращує внутрішньоклітинні процеси, прискорює кровообіг та тік лімфи. Але сучасні кріо-системи — це не лише схуднення. Наприклад, Zemits CoolRestore Elegance має 7 робочих режимів, у тому числі й омолодження шкіри навколо очей, зменшення другого підборіддя та омолодження рук.

Запропонуйте клієнтам придбати акційний чорноп'ятничний курс зі спокусливою знижкою. Це подвійна перевага: клієнт отримує вигоду, а ви клієнта на комплекс процедур та прибуток.


Варіант №3 Процедура у подарунок

Подарунки — люблять усі! Давайте зіграємо на цьому моменті. Адже це шанс для вас перетворити тимчасового відвідувача на відданого клієнта. Розгляньмо цей варіант на практиці.

Приклад: У вас в салоні є Zemits Sisley 2.0, популярний апарат пресотерапії, технологія, яка має універсальний позитивний вплив на організм. До вас приходить клієнт протестувати цю методику та хоче взяти лише одну процедуру на тест. Ви, своєю чергою, пропонуєте другу процедуру в подарунок. Це не тільки ще один гарантований візит клієнта, але й можливість, що йому сподобається процедура, що він захоче пройти повний курс. А він/вона захоче, адже ця модель створена для того, щоб дарувати розслаблення та комфорт усьому тілу. Потужна система на 24 канали, 4 рівні інтенсивності (від 120 до 240 мм рт. ст.) для ефективного опрацювання всіх зон тіла та міцний костюм із можливістю сегментованого регулювання.


Варіант №4 Дисконт-програма: накопичуємо бали

Відмінним варіантом може стати святкова система нагромадження. У листопаді ви можете оголосити подвоєння бонусів за кожне відвідування салону. А це означає, що за ту саму процедуру клієнт отримує вдвічі більше бонусів. І чим дорожча процедура — ​​тим більше бонусів.

Приклад: у вашому салоні є послуга SMAS-ліфтингу та клієнти, які хочуть її пройти. Сама процедура є досить дорогою, але якщо пройти її в період подвоєння бонусів — це буде подвійна вигода. Враховуючи, що для результату на такому апараті як Zemits Ultranexx Pro необхідна лише одна процедура, клієнт отримує бали на кілька інших процедур догляду та омолодження. До того ж ця модель може окупитися за кілька місяців, а за допомогою акції Чорної П'ятниці й то швидше. А завдяки 3D візуалізації, процес SMAS-ліфтингу проходить ще ефективніше та якісніше.


Варіант №5 Чорноп'ятничний розіграш

Хто ж із нас не любить безпрограшні лотереї та розіграші. До того ж це чудовий варіант, де тимчасовий клієнт перетворюється на постійного. Подарунки можуть бути різні. Починаючи мініатюрами та повнорозмірними косметичними продуктами та закінчуючи знижками на наступні процедури.

Приклад: у кращих традиціях розіграшів запропонуйте клієнту витягнути з коробочки/акваріума/скарбнички/чогозавгодно щасливий білет, в якому буде вказано приз. 50% на наступну процедуру у вашому салоні — хіба можна встояти? Також ви можете вказати певну процедуру, на яку даруйте знижку. У будь-якому випадку це чудовий варіант інтертейменту, який приємно порадує цільову аудиторію і простимулює відразу записатися на новий сеанс.


Ну, а поки ви думаєте, чим порадувати клієнтів, ми пропонуємо зробити це новими апаратами! Адже на Zemits вже стартували акційні пропозиції, як на зазначені у статті апарати, так й інші моделі. Бажаєте дізнатися на які саме? Заповнюйте анкету та отримуйте СПЕЦ-ПРАЙС із най hot цінами року!


Цікаве для власників косметологічного бізнесу