ЗА ЗНИЖКАМИ! ›
Отримай СПЕЦ ПРАЙС на апарати
Click to order
Оформлення замовлення
Total: 
Доставка
Payment method
Заповнюючи форму, ви даєте згоду на
обробку персональних даних
Блог укр

Як знайти та утримати клієнтів косметолога за допомогою реклами

Zemits / Блог 

Читать на русском языке

Звідки сьогодні приходять клієнти? Минув той час, коли люди приходили з фразою: "А мені тут ваш флаєр дали...". Так, таке ще зустрічається, але рідко. У сучасній косметології онлайн заправляє балом. Саме в інтернеті ми шукаємо б'юті-майстрів, дивимося відгуки, записуємось на першу консультацію.

Саме тому сучасний косметолог використовує онлайн-просування в соціальних мережах, в основному — в Instagram і Facebook. За статистикою, ці платформи користуються максимальною популярністю серед потенційних клієнтів. Це монополісти українського інтернет-простору.

Сьогодні ми поговоримо про онлайн-просування, згадаємо також поняття "таргетована реклама", поїхали.

Що таке таргетована реклама?

Таргетована реклама — це реклама, яка "націлюється" на певну цільову аудиторію за обраними параметрами. Це може бути рід занять, вік, регіон проживання, інтереси. "Таргет" з'явився в соцмережах з певною метою: із загальної маси звузити пошук до потенційних клієнтів і вплинути на них. Така реклама налаштовується з різними цілями: перейти за посиланням на сайт, підписатися на сторінку, заповнити анкету і т.д.

Для косметолога аудиторія не має чіткої сегментованості, це можуть бути люди, які не особливо розбираються в косметологічної індустрії. наприклад:
  • Молоді матусі, які недавно народили.
  • Люди, які беруть участь у спортивних змаганнях.
  • Люди, які ведуть здоровий спосіб життя і піклуються про свою красу.
  • Люди, які цікавляться дієтами, марафонами схуднення.
Всі ці категорії можна сміливо віднести до потенційних клієнтів.


Таргетована реклама: плейсмент і рекламний креатив

Де потенційному клієнту буде показана ваша реклама? При налаштуванні таргетованої реклами ви можете обрати, де буде показана ваша реклама, наприклад, тільки пост в стрічці Instagram або тільки в історіях. Чому це важливо? Тому, що під різний плейсмент оформляється різний креатив, наприклад, для сторіс це вертикальне відео або банер, а для поста — квадрат.

Facebook свідомо пропонує вам обрати плейсмент автоматично або залишити тільки деякі з них.
Основні плейсменти:
  1. Пости в Facebook і Instagram з маленькою припискою "Реклама" під ім'ям профілю.
  2. Сторіс у Facebook, Instagram та Facebook Messenger.
  3. Партнерські мережі Facebook.

При виборі всіх плейсментів автоматично, алгоритм Facebook буде сам обирати, де найдешевше показати вашу рекламу потенційній цільовій аудиторії. При виборі плейсменту вручну, ви самі можете протестувати ціну реклами, а також розробити свій рекламний креатив, який буде вигідно виглядати в певному плейсменті.

Тепер перейдемо до видів рекламного креативу:
  • Банер. Звичайна картинка, яку ми звикли бачити в стрічці через кожні три-чотири пости. Може бути просто фото або з текстом.
  • Відео. Ролик, який включається, коли зупиняєшся на ньому.
  • Карусель. Формат, в якому користувач бачить серію банерів або відео, які він "свайпає". В такому форматі добре рекламувати послуги, акції, апаратні новинки.

Це основні формати впливу з потенційною цільовою аудиторією.


Онлайн-просування: статистика та основні вимоги

Але що ж на практиці? Ми провели опитування у своєму телеграм-каналі про володіння механізмами просування в соцмережах і ось що отримали:
  • 71% опитуваних вибрали варіант, що вони не знають, як працює рекламний кабінет в Instagram,
  • 21% вміють, але хотіли б підтягти уміння.
Виходить, що тільки ⅕ частина наших активних підписників вміють працювати з інструментами просування. Всі інші за необхідністю звертаються до платних послуг фахівців. Також, опитавши понад 650 клієнтів, ми зібрали топові побажання до механізму просування:
  • Простота. Максимально простий запуск, в якому можна розібратися самостійно
  • Швидкість. Перші потенційні клієнти повинні з'явитися вже через добу просування.
  • Невеликий бюджет. Платне просування повинно бути не за "всі гроші світу".

Але як заощадити та навчитися дійсно працюючих механізмів просування без лушпиння і складних термінів?


Онлайн-школа просування для косметологів!

"Косметолог PRO: як знайти та утримати клієнтів за допомогою реклами"— це курс лекцій нового формату, які допоможуть вам підійти до питання просування комплексно. Чому комплексно? 10 лекцій — це багаж знань нашої діджитал-команди, тобто розгляд питання з різних векторів. У чому ще його переваги:
  • Простота подачі інформації. Ми розуміємо, що кожна людина може починати з нуля і не зовсім орієнтується в складних термінах і показниках. Тому все подається максимально доступно і просто.
  • Комфорт перегляду. Всі лекції знаходяться в форматі онлайн-запису і ви можете переглядати їх у своєму власному ритмі, не поспішаючи за іншими учасниками.
  • Універсальність. Ці знання стануть в пригоді не тільки косметологу, але й власнику б'юті-бізнесу, і адміністратору салону.
  • Актуальність. Працюючи в косметологічної індустрії, ми, як ніхто інший, розуміємо тенденції та тренди просування для нашої сфери.

Косметолог PRO — це ваш шанс не тільки підняти рівень професіоналізму, а й можливість займатися просуванням самостійно, вже після декількох лекцій! Переходьте за посиланням, щоб дізнатися про нього більше!
Zemits