ЗА ЗНИЖКАМИ! ›
Отримай СПЕЦ ПРАЙС на апарати
Click to order
Оформлення замовлення
Total: 
Доставка
Payment method
Заповнюючи форму, ви даєте згоду на
обробку персональних даних
Блог укр

Навіщо косметологу свій телеграм-канал? Розвиваємо ваш бізнес на новому майданчику

Zemits / Блог 

Читать на русском языке

Онлайн-просування — не нове відкриття. Сучасний бізнес давно не шукає нових клієнтів, обходячи будинки й квартири. Зараз все шукають клієнтів в інтернеті. Та й ви в цьому вже переконалися, адже за останні декілька років Facebook і Instagram перестали бути просто кумедними соцмережами, де все викладали їжу, а перетворилися в потужні бізнес-інструменти, які допомагають повноцінно заробляти та шукати нових покупців.

Те ж стосується і косметологічної сфери. Б'юті-індустрія знайшла для себе відмінну нішу для просування. Але чи тільки на цих двох соціальних мережах закінчується розвиток власного бренду? Ні та ще раз, ні.

Ми поговоримо про Telegram, месенджер, який перетворився в ще один унікальний канал просування для косметологів та естетистів. Скоро у нашого каналу Косметолог SPACE буде перша річниця і сьогодні ми хочемо з вами поділитися інформацією, яку ми зібрали. Розвиваємо ваш бізнес разом з Zemits, поїхали.

Telegram: почнемо зі статистики

І щоб не бути голослівними — ми почнемо з фактів. Фактів, які підтверджують успішність і актуальність розвитку бренду через телеграм:
  • На січень 2021 року кількість користувачів досягла цифри 500 мільйонів.
  • За даними аналітичної платформи TGStat, зараз існує понад 300 тисяч російськомовних каналів.
  • В Україні ж за тематичним рубрикатором "Мода і краса", ви знайдете близько 100 каналів з аудиторією від 80 тисяч і до 250 осіб. В основному це канали інтернет-магазинів і різних брендів.

Який можна зробити висновок? Телеграм впевнено набирає обертів — менше ніж за рік аудиторія цієї платформи стала більше на 100 мільйонів людей. Але косметологічний напрямок каналів в Україні не дуже розвинений, а це значить — у вас є шанс зібрати велику аудиторію.


Чому варто просувати свій бізнес через Telegram?

На це є три головні причини:
  • Цікава новинка. Сюди йде аудиторія, яка втомилася від постійної метушні рекламних постів і банерів з кожного вільного простору. Так, тут комунікація з аудиторією побудована на іншому — в цьому вся і суть.
  • Високий відсоток залучення аудиторії. Навіть в самих популярних соцмережах коефіцієнт переглядів ледве сягає 15%, на відміну від Telegram, який може похвалитися коефіцієнтом переглядів у 80%, а то і в 100%! До того ж ком'юніті швидко зростає, платформа має один з найвищих темпів зростання на сьогодні.
  • Добре підійде саме для косметологічного бізнесу, неважливо ви косметолог, у якого свій невеликий кабінет, або комерційна мережа салонів в декількох областях.
Так, швидкого зростання підписників годі й очікувати, активного таргета тут немає. Але в перспективі, ви можете створити активне ком'юніті, яке не тільки підніме ваш авторитет і експертність, але й буде залучати нових клієнтів.

Косметологічний бізнес VS Telegram: кому підійде цей канал просування?

Комерційним брендам — ​​якщо у вас салон краси або кабінет, телеграм знадобиться якщо:
  • У вас є чим поділитися c аудиторією: новинки, особливості технологій, сезонні акції, лайфхаки від косметологів — все, що може зацікавити потенційних клієнтів.
  • У вас є хороший фотоконтент. Результати процедур до-після як по обличчю, так і по тілу зацікавлять клієнтів. Так вони побачать реальний результат і дізнаються більше про методику.
  • У вас сервіс і потрібно записуватися на сеанс або за алгоритмом підбирати товар — тоді бот в Telegram полегшить завдання. Наприклад, це запис в салон на процедуру або на консультацію.

Що ж у випадку особистого бренду? Якщо ви хочете розвивати свій канал, як косметологічний — тут взагалі немає обмежень. Корисні замітки, спостереження, новинки, підвищення вашої кваліфікації — все піде в хід. Так, одним ходом можна "вбити трьох зайців": ви підвищуєте свою експертність в очах підписників, вас знаходять потенційні клієнти й записуються на послугу, а цікавий, якісний контент збільшує кількість підписників на каналі.


Бот, чат або канал?

Ось три основні механізми роботи з цією платформою. Залежно від мети просування, вибирайте:
  • Бот. Нескладна програма буде спілкуватися з вашими клієнтами, записувати на процедуру і нагадувати про записи, знайомити з новим прейскурантом або повідомляти про графік робіт. До боту також можна підв'язати такі функції: навчання, опитування, ігри, збір статистики та ін. Дуже зручно, якщо ви хочете повністю автоматизувати процес спілкування з клієнтами.
  • Чат. Для косметології, по суті, це об'єднання всіх реальних і потенційних клієнтів в одну групу, де вони можуть активно ставити питання і спілкуватися між собою. Цей формат більше підходить для брендів і комерції, але це також можливість зібрати професійне ком'юніті.
  • Канал. Ось найпопулярніший формат просування в телеграм, він ідеально підходить для косметологічної сфери. Тут правил немає, ви обираєте самі формат і розклад публікацій: будуть це великі лонгріди раз в тиждень або короткі замітки кожен день, відео і голосові повідомлення, або ж тільки тексти. Все на ваш вибір, єдиної формули немає, в цьому вся й принадність!

Типи контенту в Telegram

Ідеальна публікація — та, яку хочеться дочитати до кінця і якій хочеться поділитися. А значить вона повинна бути актуальною й цікавою. Які види постів привертають увагу найбільше:
  • Невеликий текст з яскравим візуалом. Гарне процедурне або апаратне фото приверне увагу підписників, розставить акценти. Текст без картинки буде сухуватий, а картинка без фото — безглуздою. Разом вони врівноважують пост.
  • Чек листи, добірки, списки. О, ми дуже любимо такий контент! Складіть список продуктів/процедур, які стануть в пригоді для різних типів шкіри або в різні пори року. Це як варіант, головне — корисність.
  • Експертні статті. Тут ви можете прокачати свою експертність, поділитися новими знаннями або цікавими інноваціями. Ну а якщо ви десь публікуєте — ще краще, киньте посилання, нехай підписники зацінять.
  • Авторські нотатки. Раптом у вас за день було цікаве спостереження, що стосується косметології? Поділіться ним, так контент буде більш живим.
  • Підкасти або ролики. Багато хто не любить читати, цей напрям дуже перспективний.
Також використовуйте хештеги, щоб структурувати рубрики й допомогти підписникам знайти корисну інформацію.


Механізми просування для косметолога

Ну і найважливіше — як знайти нових підписників? Адже звичні алгоритми й реклама в телеграмі не працюють. Ось які способи підійдуть косметологічному бренду:
  • Реклама на каналі зі схожою тематикою. Якщо у вас приблизно однакова кількість аудиторії, то це може бути взаємомопіар — розміщення поста-реклами за бартером. Але якщо ви хочете "просунутися" за рахунок більш "великого" каналу — найчастіше така реклама платна.
  • "Переливання аудиторії". Це спрацює, якщо ви активно ведете інші соціальні мережі: Instagram, TikTok, Facebook. Розміщуючи посилання в шапці профілю або ж в пості, розкажіть про свій каналі й чому варто на нього підписатися.
  • Розсилка по базі клієнтів. Складіть лист, в якому розписуєте переваги підписки на ваш канал або ж просто залиште посилання в кінці листа будь-якої розсилки.
  • Підбірка каналів. Знову ж ви можете взаємодіяти з іншими тематичними каналами. Складіть разом добірку з цікавою назвою, наприклад "ТОП 5 каналів косметологів-профі" або "Відкриваємо косметологічний бізнес разом". Люди люблять такі речі й часто переходять за посиланнями.

Ось чим ми з вами хотіли поділитися, але і це не все! На нашому каналі Косметолог SPACE ми ділимося перевіреними на практиці порадами з розвитку й просування косметологічного бізнесу, робимо аналізи популярних методик разом з косметологом, публікуємо результати до/після. Ну і звичайно ж збираємо потужне косметологічне ком'юніті, де можна поділитися досвідом і поставити питання.

Якщо ви прагнете кожен день розвиватися, не стоїте на місці й горите своєю справою — приєднуйтесь до нас. Найбільший український канал професійних косметологів чекає!
Zemitrs 1