• /
  • /

Три помилки, яких має уникнути власник косметологічного бізнесу

Якщо ви обрали шлях косметологічного бізнесу — то ця стаття для вас! Адже недостатньо просто придбати обладнання. На шляху до успіху в цій сфері можна зустріти безліч “підводного каміння” - важливих нюансів, які треба знати. Сьогодні ми розглянемо з вами 3 типові помилки, з якими може стикнутись кожен власник б’юті-справи.

Помилка вибору методики

Як щодо невеликого практичного прикладу? Припустимо, що у власника є невеликий салон в житловому масиві, який займається виключно доглядом за шкірою обличчя. Цільова аудиторія — жителі навколишніх домів та стале коло відвідувачів. Основна база прейскуранта — процедури очищення, насичення та легкий ліфтинг, а ціновий діапазон приблизно однаковий, але відносно невисокий.

Власник прагне до розширення та починаєте шукати нове обладнання. І вибір зупиняється на апараті SMAS ліфтингу. Ефективне омолодження — що може бути краще, він має швидко окупитись.

Але ця процедура сильно вирізняється в прейскуранті й звичайним відвідувачам вона може не підходити за ціновою політикою, адже один сеанс такої процедури стартує від 10 тис. гривень. А місцезнаходження салону не дозволяє залучити нових клієнтів, яким ця методика цікава.
В результаті, процес повернення інвестицій буде занадто повільним. Так, з часом з'являться потенційні клієнти, але це буде набагато повільніше, ніж ви очікували.

⭐️ Як уникнути цієї помилки: перш ніж обрати оновлення для свого прейскуранта, проведіть всебічний аналіз. Ви повинні відповісти на такі питання:
  • Чи відповідає вашій цільовій аудиторії ця послуга?
  • Якщо ні, яка альтернатива збере більше клієнтів?
  • За скільки апарат себе окупить при мінімальній кількості охочий?
  • Яка перспектива подальшого розвитку?
Тільки зібравши всі ці дані, ви зможете побачити майбутню перспективу та всі плюси та мінуси такого рішення.

Помилка інтеграції нового обладнання

Розглянемо ще один випадок, який часто зустрічається на практиці. Новий апарат потребує нових навичок у персоналу, але багато компаній не надає спеціальне навчання для своїх клієнтів, покладаючись на інструкцію.

В результаті працівники не мають реальних навичок роботи та побоюються проводити нові процедури або ж проводять їх недостатньо правильно, що зменшує ефективність. Також вони будуть неохоче розповідати клієнтам про нове обладнання, оскільки не вміють з ним працювати. Ця ситуація призведе до простою приладу і втрати вигоди.

⭐️ Як уникнути цієї помилки? Обрати виробника, який потурбується про навчання ваших робітників. наприклад, ми надаємо до кожного апарату навчання абсолютно безкоштовно.

Це можливість повністю освоїти функціонал під керівництвом сертифікованого тренера, дізнатися все про обслуговування моделі, можливі протоколи та встановлення. До того ж від Zemits ви отримуєте відеонавчання, яке допоможе познайомити нових співробітників з апаратними процедурами.

Помилка поганого залучення

Придбати обладнання — це лише частина роботи, для ефективного залучення відвідувачів його треба ще й вигідно презентувати, проявивши всі вигоди та переваги. Але якщо ваш менеджер або косметолог не може пояснити, чим корисна нова процедура, які результати чекають після курсу — цього не зрозуміє і клієнт.

⭐️ Як уникнути цієї помилки? Знаходити клієнтів через основний онлайн-майданчик сучасної б’юті-індустрії — через соцмережі. Гарний контент, зрозуміле, докладне пояснення вигод, фото реальних результатів — все це допоможе знайти нову цільову аудиторію.

Бренд Zemits допоможе вам з вирішення цього питання. Ми надаємо клієнтам комплексну маркетингову підтримку, яка включає не лише відео та фото матеріали, а й контент для постів та сторіс. Все, що допоможе залучити нових підписників та перетворити їх на потенційних клієнтів!
⭐️ І пам’ятайте: купувати обладнання не потрібно під впливом емоцій. Краще один раз побачити ефективність процедури, ніж сто разів почути. Саме тому тест-драйв — ідеальний варіант для якісного ознайомлення з апаратом. З Zemits, це ваша можливість:
  • Здобути практичний досвід проведення процедури разом із сертифікованим косметологом бренду.
  • Оцінити реальні результати процедури на собі чи моделі.
  • Поставити всі питання, що цікавлять.
  • Вирішити для себе актуальність і необхідність цієї покупки.
  • Порівняти вибраний апарат з іншими моделями.

Записуйтесь на безкоштовний Тест-Драйв та завітайте до нашого шоуруму ❤️

Заповнюючи форму, ви погоджуєтеся на

обробку персональних даних

Підписуйтесь на наші соцмережі -

там ви знайдете інформацію про новинки та актуальні акції від Zemits

Наші останні новини:
zemits.com
zemits.co.uk
zemits.pl
zemits.lt
zemits.eu
zemits.es
zemits.it
zemits.de
zemits.biz.tr
Zemits
advance-esthetic.us
newfacebeauty.pl
venko.com.ua
spashop.com.ua
Marketplace
adonyss.com
adonyss.com.ua
hydroluxx.com.ua
Our partners
© 2022 Zemits.
Всі права захищені.
Ми приймаємо оплати Master Card,
Visa, LiqPay та інші.
Продовживши перегляд сторінок сайту або закривши це повідомлення, Ви погоджуєтеся з використанням файлів cookies