Сьогодні ми поговоримо про просування, а саме, про найефективнішу стратегію в косметологічної сфері — контент-маркетинг. Звичайно є ніші, де контент-маркетинг або social media marketing необов'язковий. Але ми вважаємо, що для б'юті-сфери — це головний маст-хев, основа для залучення нових клієнтів.
Почнемо з головних питань. Що це таке? Чим ця стратегія ефективна? Де розміщувати контент? Основні метрики і фактори? Що пише косметолог? Приклади постів, факти і статистика. Зараз про все по черзі.
Що це таке?
Контент-маркетинг — це використання контенту для просування бізнесу. За умови, що він повинен відповідати потребам й запитам аудиторії, їх інтересам та інсайт. Через це, контент залучає цільову аудиторію, знайомить з брендом, підвищує лояльність та перетворює користувачів в потенційних покупців.Ця стратегія успішно використовується в брендінгу і маркетингу. Головна перевага — публікація абсолютно безкоштовна, це вигідний ресурс для початкового просування. Але якщо Вам хочеться ще більше підвищити популярність інформації — зверніться до платної реклами.
Контент-маркетинг став найголовнішим і ефективним інструментом для косметологічної сфери і зараз ми розповімо чому.
Чому цей інструмент такий ефективний?
Статистика останніх десятиліть така, що майже весь бізнес перейшов в інтернет-простір. Адже саме тут кожен день мільйони потенційних покупців проводять час в пошуку нових товарів, цікавої інформації, гарного віжуалу. Саме тому контент-маркетинг такий популярний, адже він надає широкі можливості:- Аналіз ЦА. Знайомить компанію з основними потребами клієнтів, формує образ покупця.
- Знайомство з продуктом або послугою.
- Підвищення лояльності та впізнаваності. Корисний контент знайомить цільову аудиторію з компанією, знижує градус негативу.
- Збільшення конверсії й частоти переходів на сайт.
- Прояв експертності компанії.
Для б'юті-індустрії дуже важливий гарний віжуал. Науково доведено, що людина швидше реагує на яскраву, привабливу картинку, ніж на текст. Саме на ньому будується косметологічний контент-маркетинг.
Розміщуємо контент
Сьогодні в тренді соціальні мережі. Тут зібралася величезна аудиторія, різна за інтересами, потребами і віком. Де ж ефективно викладати контент? Розглянемо найактуальніші ресурси.⭐️ Facebook. Головний за кількістю користувачів, їх число в сумі перевищує населення Китаю і США. Кожен день тут відправляється 216 мільйонів повідомлень, робиться 72 мільйонів репостів, публікується 196 мільйонів фото. Саме найактивніша і платоспроможна аудиторія, яка коментує і генерує свій контент. Оцініть статистику:
- 1,6 мільярда щоденної активної аудиторії і 2,5 мільярда активних користувачів на місяць.
- Середній час проведення користувачів — 35 хвилин.
- Демографічний розподіл: 54% жінок та 56% чоловіків.
- В Facebook зареєстровано більше 80 мільйонів бізнес-сторінок.
Але це ще не все. Використовуючи алгоритми, мережа допомагає налаштувати рекламу на цільову аудиторію по основними параметрами. Це можуть бути інтереси, віковий показник, хоббі, сімейний стан, місце роботи. Створивши бізнес-сторінку і запустивши рекламу в Фейсбуці, Ви прокачає імідж і отримаєте готовий інструмент для роботи з клієнтами.
⭐️ Youtube. Король серед відео-контенту, другий за відвідуваністю ресурс в світі після Google. Він давно перестав бути сховищем смішних відео і мемів, але став потужним бізнес-інструментом. І показники це підтверджують:
- 2 мільярди користувачів щомісяця активно використовують ресурс.
- Підтримка 80 мов і 100+ країн. Відмінний варіант, якщо Ви збираєтеся вийти на міжнародний ринок товарів і послуг.
- 1 мільярда годин контенту — саме такий обсяг щоденної переглядається відеоінформації.
Тут Ви можете генерувати свій відео-контент або запустити рекламу. Зйомки нових апаратів, процесу процедур, звичайному житті Вашого бізнесу — все це приваблює нових передплатників.
⭐️ Instagram. Король серед віжуал-контенту, який підкорив серця жіночої аудиторії. Ось трохи статистики, яка підтверджує його популярність:
- 1 мільярд щомісячних користувачів.
- 500 мільйонів щоденних переглядів Сторіс.
- 63% аудиторії заходить в Instagram хоча б 1 раз в день. Тобто у них є можливість подивитися щоденний контент і відреагувати на нього.
- Прогнозувалося, що в 2020 році середній щоденний час, проведений в insta буде 28 хвилин на одного активного користувача. Але за період локдауна, цей показник підріс.
- 62% користувачів стверджують, що після перегляду Сторіс, вони зацікавилися брендом.
- 11% користувачів купують товари в інстаграм.
- Потенційне рекламне охоплення — 849,3 млн користувачів.
Хоча Instagram все ще займає друге місце за популярністю після Facebook, показники проведеного часу поступово між ними вирівнюються. Варто взяти на замітку!
⭐️ Pinterest Не очікували? Так, ця платформа не так легковажна, як здається на перший погляд. Крім мудбордов і тематичних добірок, тут генерується відмінний бізнес-контент. Та й аудиторія досить широка. Факти це підтверджують:
- 320 мільйонів активних користувачів по всьому світу.
- 71% аудиторії — жінки у віці від 25 до 54 років.
- 28% маркетингових компаній вже просувають своїх клієнтів через Пінтерест.
Зареєструвавши бізнес-аккаунт, Ви отримуєте в своє розпорядження корисні інструменти, які збільшують трафік сайту. Тут ефективно рекламують товари і послуги, розміщують контент і навіть формують тематичні спільноти.
Також у Вас є можливість групувати товари на дошках для певної ЦА і створювати дошки зі спец пропозиціями. Pinterest може стати каталогом, в якому Ви розмістите свої товари.
⭐️ Особистий блог. Нічого так не приваблює читачів, як цікава історія. Сторітеллінг добре приймається аудиторією, адже кожен знаходить в історії щось своє. Розкажіть про свої цілі, прагненнях, шлях, який Ви пройшли. Діліться новинами, новими досягненнями та перемогами. Дозвольте бізнесу сформувати свій tone of voice, який стане його візітівкою.
⭐️ Жіночі портали і каталоги салонів краси. Оскільки основна частина аудиторії б'юті-індустрії — жінки, зверніть увагу і на цей ресурс. На тематичних сайтах ЦА спілкується між собою, ділиться досвідом і активно взаємодіє. Згадки Ваших послуг або товарів будуть доречні.
Ну а салон краси — стратегічно важливе місце. Саме сюди приходять потенційні замовники майбутніх процедур. Розкажіть про нові технології і процедури в каталозі. І не забувайте додати красиві фото і результати до/після. На них звертають увагу найчастіше.
Фіксуємо результати
Ви не зможете фіксувати результати своїх контент-стратегій без відстеження даних. У цьому може допомогти Google Analytics — сервіс, який виявляє і оцінює найбільш успішні маркетингові техніки, а також статистику Facebook і Instagram. Які ж чинники-метрики відображають ефективність просування:- Охоплення. Це кількість людей, які бачили Ваш контент.
- Залученість. Цей фактор складається з коментарів, лайків, кліків, репостів і відповідей на опитування. Також сюди можна віднести специфічні "saved" для інстаграму і "pinned" для Pinterest.
- Підписники. Це кількість людей, які підписалися на Вашу сторінку і регулярно переглядають контент.
- Покази. Ця статистика формується з переглядів публікації, без лайків та інших дій. Це по суті, гортання стрічки.
- Перегляди відео. Це кількість перегляду завантаженого відеоматеріалу, метрика актуальна для YouTube, Facebook, Snapchat, Instagram.
- Репости. Публікація частини Вашого контенту в профілях передплатників.
- Теги. Додавання підписниками в пости назву профілю компанії або Ваші хештеги.
- Згадки. Показник, що відображає, коли ваш профіль був згаданий вашими передплатниками в їх повідомленнях.
Оберіть найважливіші метрики і регулярно відстежуйте їх. Зростання або зниження вкажуть на успіх або провал кампанії.
Наводимо приклади
Який контент необхідний для косметолога? Які формати найкраще "заходять" аудиторії?
Інформаційні
Це розповіді про типи послуг, способи догляду, корисні інгредієнти, косметологічні лайфхаки та сучасні тенденції.Наприклад: "Головний тренд наступного десятиліття — природність. Слоган "less is more" проникає в усі сфери життя, в тому числі й в косметологію. Натуральність — тенденція б'юті-індустрії. Але саме вона дається найважче. Адже швидкість і якість життя сучасного жителя мегаполісу тільки погіршує стан шкіри: постійні недосипання, їжа поганої якості, пил, забруднення, екологія .... "
Комерційні (продаж)
Тут можна розповідати про нові технології та апарати, які у Вас з'явилися, про їх переваги і результати.Наприклад: "У нас дещо новеньке, відчуваєте мурашки ?! І не дарма, адже це анонс, який не залишить нікого байдужим! Так, це саме вона, наша крута новинка —
Zemits GioStim! Апарат останнього покоління, який використовує інноваційну технологію магнітотерапії. Це ефективна альтернатива електростимуляції, яка виводить поняття "скульптування тіла" на якісно новий рівень! Безкоштовний тест-драйв в нашому шоурумові: Київ, вул. Борщагівська 145".
Пости "до/після"
Особливий підвид контенту, який має гарні результати в б'юті-сфері. Адже, що вражає нас найбільше? Реальні факти, саме вони підвищують лояльність і викликають довіру цільової аудиторії.
Наприклад: "Вибуховий результат від Zemits Abigon! Ваши відгуки — головне підтвердження ефективності апаратів Zemits. Ми пишаємось кожним отриманим результатом і раді за кожного клієнта. Шикарний фотозвіт після курсу вакуумного масажу + 3 процедури ультразвукової кавітації від Zemits Abigon .... "
Розважальні
Це те, що оживляє Вашу сторінку. Інтертеймент для передплатників — розміщення опитувань, розіграшів, конкурсів, мемів.
Наприклад: "Наша Zemits-FAMILY стає все більше і більше — цілих 10 000 підписників, а це означає, що прийшов час розіграшу. Ми дуже раді, що ви з нами! Тому розігруємо серед учасників Zemits Family апарат на вибір - Zemits Klein RF (RF-ліфтинг) або Klein Meso (електропорація)....”
Використовуйте ефективні методи і просувайте свій бізнес якісно!