Потенціал ринку лазерної епіляції — величезний. За дослідженнями Fortune Business Insights прогнозується, що до 2027 року світовий ринок лазерної епіляції досягне 1 378,4 млн доларів США, при цьому протягом прогнозованого періоду середньорічний темп зростання — 15,2%.
Таке зростання не дивовижне, адже лазерна епіляція по праву входить до п'ятірки найпопулярніших косметологічних процедур в усьому світі. Саме тому салони лазерної косметології постійно з'являються.
Якісне обладнання + популярність = прибуток.
Але з чого ж почати? Як відкрити власну справу і що для цього потрібно? Сьогодні ми поговоримо про це і візьмемо за приклад моносалон лазерної епіляції Zemits Laser.
Як вибрати формат бізнесу?
На початку шляху у кожного початківця б'юті-бізнесмена є всього три варіанти розвитку:
Купівля франшизи. Відкрити під ім'ям популярного бренду салон досить заманливо, є підтримка і клієнти знають уже відоме ім'я. Але є і свої ложки дьогтю — покупка самої франшизи може бути недешевою, та й щомісячні платежі ніхто не скасовував.
Купівля вже існуючого бізнесу. Таке зустрічається рідко, але зустрічається. Продавець пропонує взяти салон/кабінет з усією "начинкою": апаратами, приміщенням, клієнтами та навіть працівниками. Спокусливо? Дуже, адже тут власник позбавляється від головного болю рішення всіх нюансів. Ну а з іншого боку, потрібно тримати вухо гостро, адже купивши такий бізнес, без якісного попереднього аудиту, можна влізти ще в великі проблеми.
Але є і третій варіант — піти своїм шляхом. Саме так вирішила зробити власниця салону Zemits Laser Аліна Годз. Відкривши лазерний салон з нуля, вона змогла проконтролювати всі внутрішні та зовнішні процеси, підібрати інтер'єр та обладнання за своїм бажанням. Це досвід, який не можна нічим замінити і який однозначно стане в пригоді в майбутньому.
Етап перший — юридичне оформлення
Які документи необхідно мати, щоб відкрити салон лазерних послуг? Розглянемо список:
Офіційне оформлення у вигляді ФОП або ТОВ. Обов'язково потрібно вибрати правильний КВЕД.
Отримати дозвіл на роботу від усіх інстанцій: пожежних і тд. Це ж стосується і приміщення, де розташується салон.
Пройти повне медичне обстеження для всіх співробітників компанії.
Сертифікати на косметологічне обладнання. Хочемо уточнити, що більше довіри клієнтів викликає саме міжнародна сертифікація, наприклад FDA. Це підтвердження повної безпеки та якості обладнання. У салоні Zemits Laser всі процедури проводять за допомогою Adonyss DioPulse, який має не тільки FDA, але і CE, СЕС.
Ліцензія на надання послуг.
Також в цей список потрібно внести договори про найняття ваших співробітників, якщо ви не працюєте в поодинці.
Етап другий — вибір приміщення
Теж важливо. Але не варто думати, що знявши/купивши приміщення в центрі, ви автоматично стаєте успішним /ною. Тут треба враховувати наявність конкурентів і потенційної цільової аудиторії. У геолокації також важливо легкість під'їзду, а саме паркування для автомобілів і зупинки громадського транспорту.
Площа приміщення повинна бути від 20 кв.м. В середньому такі салони відкривають на площах 25-35 кв.м., цього цілком достатньо для роботи.
Зверніть увагу на наявність комунікацій: електрика, водопровід, каналізація, опалення, вентиляція. Все це необхідно, щоб пройти успішну перевірку в державних організаціях.
Також важливо мати фішки організації простору, які будуть мати додаткову цінність для клієнтів. Наприклад, Zemits Laser — baby-friendly салон, де є все, що потрібно для комфортного розміщення діток: ігри, кульки, розмальовки, манеж, пеленальний столик.
Етап третій — купівля обладнання та витратних матеріалів
Спочатку треба скласти список всього, що вам знадобитися:
Обладнання. Раз вже ви твердо вирішили відкрити салон /кабінет лазерної епіляції — краще брати повнорозмірний формат апарату. Враховуйте також потік клієнтів: якщо їх багато, портативний варіант може не впоратися, тоді краще вибрати повнорозмірний Zemits Quidion з великим ресурсом і високою потужністю в 1200 Вт.
Кушетка, стіл, стільці — стандартний набір. + меблі для ресепшена.
Стерилізатор.
Витратні матеріали. Серветки, рушники, рукавички та для лазерної епіляції — гель-провідник.
Етап четвертий — рекламні інвестиції
Зараз дуже важлива продумана реклама. Для того, щоб привернути увагу клієнтів, власнику потрібно витратитися ще й на:
Яскраву вивіску.
Листівки, які містять інформацію про відкриття.
Рекламу на дошках оголошень, сайтах і порталах.
Просування в соціальних мережах.
В перший час дуже важливо зібрати якомога більше позитивних відгуків і використовувати їх для подальшого просування. Адже клієнти — головні адвокати вашого бізнесу. А щоб з нуля освоїти просування б'юті-бізнесу з допомогою реклами — запрошуємо вас на наш онлайн-курс Косметолог PRO. Все, що знадобиться для залучення потенційної аудиторії за десять лекцій!
Інвестиції в бізнес: підраховуємо разом
Одноразові та постійні інвестиції? Розглянемо, які ж розтрати вас чекають. Спочатку це сума на:
Оформлення документів.
Купівлю обладнання.
Ремонт в приміщенні (якщо необхідний).
Вивіски, реклама, візитки, банери.
А щомісячні витрати йдуть на:
Зарплату працівникам.
Рекламу.
Оренду приміщення.
Податки (все залежить від форми бізнесу).
Поповнення витратних матеріалів.
Підбиваємо підсумки
Отже, щоб відкрити лазерний бізнес, вам знадобляться гроші. Початкові витрати досить високі і до цього треба бути готовим. Хоча, вибираючи серед виробників, ви можете придивитися до тих, які пропонують комфортні умови виплати розстрочки. Працюючи на апараті, ви зможете паралельно виплачувати щомісячний внесок і виходити в плюс.
Лазерні послуги досить дорогі і в плюс ви вийдете в найближчі 2 роки, навіть працюючи не на повну потужність. Салон косметології — це вигідний проект, розрахований на перспективу. Надалі ви зможете розширюватися і навіть відкрити свою особисту мережу.
Ну а якщо ви вибираєте лазер вже прямо зараз, пропонуємо вам завітати до нас в шоу-рум набезкоштовний тест-драйв. Оцініть переваги обладнання від американського виробника!